حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «توکل مصطفی‌زاده»؛

دنباله‌رو راه امام باشید

دنباله‌رو راه امام باشید

شهید «توکل مصطفی‌زاده» در وصیت‌نامه خود نوشته است: پدر و خواهران و برادرانم در عمل دنباله راه امام كه راه الله و حسين است باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید توکل مصطفی زاده در سال ۱۳۳۶ در خرم‌آباد متولد شد. در دوران انقلاب از جمله کسانی بود که رهبر مبارزات مردمی علیه رژیم شاهنشاهی بود. با آغاز جنگ تحمیلی به گروه جنگ‌های چریکی شهید چمران پیوست و مدت زیادی را در جبهه‌های نبرد سپری کرد. سرانجام در تاریخ ششم اسفندماه ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی سلیمانیه و ارتفاعات کاتو بر اثر اصابت گلوله به سرش به فیض شهادت نائل گردید.

 

این فرمانده شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است:

بسمه تعالی

هوالفتاح العليم

و اعوذبك يا رب من همزات الشياطین/ اوست بسيار پيروز دهنده دانا

به نام الله و با درود به رهبر كبير انقلاب و ياران اين نائب امام زمان و راهنماكننده راه حسين(ع) و با درود و سلام بر خانواده شهدا و درود و سلام بر مجروحين و معلولين، اين لبيک‌گويان راه حسين و لعن خداوند و بندگانی كه راه حسين را در پيش گرفته‌اند بر وسوسه‌گران كه در كمين نشسته‌اند و می‌خواهند كه امام و ياران حسين را به هر شكل كه شده باشد ترور كنند. يكی را به ضرب گلوله و ديگری را با وسوسه شيطانی و يكسری را هم با تهمت، طعنه و ريا و حسد از راه خارج نموده و ترور كنند كه بايد خيلی با دقت در زمان حاضر از اين موانع خارج گرديم تا زودتر كوله‌بار آخرتم بيشتر از گناه و خطا غرق نگشته باشد و در آخرت به خدا پناه برده‌ام.

از رو سياهيم در اين دنيا كه محل امتحان است پرده اسرار خدايی شكافته نگردد كه در اين دنيا هم روسياه گردم و از جميع افراد يا برادرانی كه اشتباه يا خطايی از روی برادری ديده‌اند كه به هر شكل روی غرور يا تكبر نتوانسته از آنان حلاليت می‌طلبم. اميدوارم از حق خود بگذرند و ان‌شاءالله خداوند به آن‌ها سعادت در راه خير عنايت فرمايد.

از جميع دوستان و برادران می‌خواهم كه از خدای كريم برای بنده طلب عفو و بخشش نمايند. هر مقدار پول چه كم يا زياد با هر شخصی طلب دارم اگر می‌تواند به نیازمندان کمک نمايد. ولی اگر نتوانست این کار را هم انجام دهد من طلبم را حلال می‌کنم.

پدر و خواهران و برادرانم دنباله راه امام كه راه الله و حسين است در عمل باشند و پولی كه مربوط به دولت می‌باشد با مقدار پول ديگری که دارم جمعاٌ به حساب امام واريز نمائيد.

ان‌شاءالله پدر و خواهران و برادرانم مرا‌ حلال‌ نمايند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از