حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

رئیس‌جمهور اصلح ادامه‌‌دهنده مسیر شهید رئیسی است

رئیس‌جمهور اصلح ادامه‌‌دهنده مسیر شهید رئیسی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رئیس‌جمهور اصلح باید مسیر ترسیم شده شهید رئیسی را ادامه دهد.

احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لزوم مشارکت پرشور و انتخاب اصلح، اظهار داشت: انتخابات مظهر اقتدار کشور است که هر چه مشارکت در انتخابات پرشورتر باشد، اقتدار کشور مضاعف می‌شود و ملت بابصیرت ایران در روز هشتم تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رای، افتخاری دیگر بر افتخارات تاریخ انقلاب می‌افزایند.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات باید به فرد اصلح رای داد، افزود: رئیس‌جمهور اصلح کسی است که پرتلاش، معتقد به گفتمان انقلاب، خستگی‌ناپذیر و مطیع امر رهبری باشد و بتواند در راستای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مجاهدانه تلاش نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: فرد اصلح باید کسی باشد که با روحیه جهادی بتواند خدماتی به مردم ارائه دهد که با این خدمات، کام مردم شیرین شود و با زدودن غبار مشکلات، مانند شهید رئیسی اقداماتی ماندگار را انجام دهد.

حسنوند ولایتمداری را یکی از مولفه‌های مهم انتخاب اصلح برای ریاست‌جمهوری برشمرد و گفت: فرد اصلح باید با ولایتمداری در مسیر انقلاب و خدمت به مردم حرکت کند و همیشه گوش به فرمان فرامین رهبری باشد تا بتواند در مسیر خدمتی که شهید رئیسی ترسیم کرد، خدمت نماید.

وی عنوان کرد: آشنایی به مسائل داخلی و بین‌المللی یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در انتخاب اصلح مد نظر باشد و فرد منتخب باید به ظرفیت‌ها و توانمندی جوانان کشور تکیه نماید تا با استقلال بتواند اقتدار کشور را افزایش دهد و راه را برای پیشرفت کشور باز نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یاد‌آور شد: شهید رئیسی فردی خستگی‌ناپذیر بود که برای گره‌گشایی از مشکلات مردم شبانه روز تلاش می‌کرد و با حضور در استان‌ها و شهرستان‌ها مشکلات زیادی را برطرف نمود که امیدواریم باعنایت خداوند برقلوب ملت، مردم با بصیرت ایران در روز هشتم تیرماه فردی را مانند شهید رئیسی انتخاب کنند که بتواند در همان مسیر، خدمت به مردم را دنبال نماید.

حسنوند با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، ادامه داد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون در همه صحنه‌های انتخابات با حضور پرشور نشان دادند که نظام و انقلاب را دوست دارند و این بار هم با حضور در پای صندوق‌های رای، خط بطلانی بر توطئه‌های شوم دشمنان خواهند کشید و انسجام و اتحاد خود را به رخ دنیا می‌کشند.   

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از