حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سخنگوی شورای وحدت:

شورای وحدت می‌تواند نقشی پدرانه ایفا کند

شورای وحدت می‌تواند نقشی پدرانه ایفا کند

سخنگوی شورای وحدت، گفت: همان‌طور که توسط بزرگانی مانند شهید بهشتی حزب جمهوری اسلامی شکل گرفت و بسیار اثرگذار بود، شورای وحدت می‌تواند در آن جایگاه نقشی پدرانه را ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، منوچهر متکی دبیر هیات اجرایی شورای وحدت در گردهمایی سراسری رؤسای این تشکل سیاسی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شورای وحدت، منادی وحدت در جامعه در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: مقطع حساس کنونی و نزدیکی به انتخابات به نشست شورای وحدت اهمیت خاصی داده است که امیدوارم بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم.

سخنگوی شورای وحدت، افزود: ۴۰ حزب تصمیم گرفتند و شورای وحدت را تأسیس کنند و امیدوارم این تشکل منادی وحدت در جامعه در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب باشد. انتظار ما این است که در تهران حدنصاب قابل قبولی از مشارکت را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: در سه سال گذشته تقریباً دوره تثبیت شورای وحدت را طی کردیم و به‌عنوان یک مجموعه متعهد به‌نظام، ولایی، انقلابی و ارزشی برای نخبگان و جریان‌های سیاسی و نیز آرام‌آرام برای مردم شناخته می‌شود.

سخنگوی شورای وحدت با اشاره به تشکیل حزب جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب، تصریح کرد: همان‌طور که توسط بزرگانی مانند شهید بهشتی حزب جمهوری اسلامی شکل گرفت و بسیار اثرگذار بود، شورای وحدت می‌تواند در آن جایگاه نقشی پدرانه را ایفا کند.

متکی با اشاره به اولویت‌های شورای وحدت افزود: انتخابات، کار دوم ما در شورای وحدت است و کار اصلی، بررسی موضوعات مهم در حکمرانی است؛ در کشور مسائل و سرفصل‌های مهم در بخش‌های مختلف اعم از سیاست خارجی، فرهنگی و اقتصادی و … وجود دارد که البته در همه آن‌ها اجماع نداریم.

وی گفت: در آمریکا جلسه می‌گذارند که در رابطه با ایران باید چه کنیم؛ ازجمله دو سناریو برای مقابله با ایران مشخص کردند که یک سناریو، براندازی و دیگری تغییر رفتار ایران است. سیاست «چماق و هویج» آمریکا هم درواقع برای اجرای این دو سناریو است.

سخنگوی شورای وحدت، تصریح کرد: آمریکایی‌ها سیاستشان در قبال ایران تغییر نکرده و دشمنی‌هایشان همیشه ادامه‌دار بوده و ما باید در انتخابات پیش رو با مشارکت پرشور جواب دشمنان ایران را بدهیم.

انتهای خبر/

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از