حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه موقت رومشکان:

شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد

شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد

امام‌جمعه موقت رومشکان گفت: حضور حماسی مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن دشمن را نا امید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام محمد امرایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن قدردانی از حضور انقلابی، بی‌نظیر و دشمن‌شکن مردم رومشکان در یوم‌الله ۲۲ بهمن،  اظهارداشت: در برهه‌ای که دشمن با تمام توان تبلیغات خود را به عدم حضور مردم معطوف کرده بود، حضور حماسی مردم رومشکان در یوم‌الله ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد.

وی با اشاره  به دشمن‌شناسی مردم رومشکان افزود: مردم حقیقت را یافته‌اند و می‌دانند اگر صحنه را خالی کنند، دشمن میدان‌دار خواهد شد.

امام‌جمعه موقت رومشکان، ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز در سال ۵۶ را نتیجه مجاهدت ۱۵ ساله امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و انقلابیون دانست و عنوان کرد: طنین‌انداز شدن ندای انقلاب و یکپارچگی مردم بر ضد حکومت ستم‌شاهی نتیجه مجاهدت امام و یارانش بود که به ثمر نشست.

وی با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: انتظار مردم از کاندیداهای انتخاباتی، تلاش برای ایجاد بسترهای اشتغال جوانان در رومشکان است.

امرایی ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، از مردم خواست، در انتخابات ۱۱ اسفند باید نماینده‌ای توانمند و دلسوز را راهی مجلس کنیم که دغدغه مردم و مشکلات آن‌ها را داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از