حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

طوفان‌ الاقصی حرکت حماسی مجاهدان فلسطین است

طوفان‌ الاقصی حرکت حماسی مجاهدان فلسطین است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: عملیات طوفان‌ الاقصی حرکت حماسی و بزرگ توسط مجاهدان فلسطین علیه رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام علی درویشی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی، اظهارداشت: همه دنیا شاهد یک اقدام و عملیات بزرگ و حماسی از طرف مجاهدان فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی است که همه تحلیلگران اذعان کردند یکی از صحنه‌های مهم و بزرگ علیه رژیم کودک‌کش است به‌طوری که گنبد آهنینی که بر روی آن مانور دادند یا سیستم اطلاعاتی و ناتوانی سربازان اسرائیل به طور کامل در این مشاهده شد که همه این موارد فقط تفکرات و تصورات ذهن آنهاست.

وی افزود: در این عملیات بزرگ، توانمندی نیروهای حماس به نمایش گذاشته شد و با تلاش خود خسارت‌های زیادی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و یکی از پیروزی‌های بزرگ حماس محسوب می‌شود که خسارات غیرقابل ترمیم را برای رژیم جعلی صهیونیستی ایجاد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: از طرفی شاهد سراسیمگی و اقدامات دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی بر علیه غزه بودیم که دست به اقداماتی زدند و منجر به شهادت جمعی از کودکان و افراد بی‌گناه شد که این اقدام نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری صهیونیست بوده و اسرائیل همچنان در تلاش است تا دیوانه‌وار از خود دفاع کند اما زوال و نابودی آنها تسریع یافته است.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به حمایت برخی از کشورهای غربی از اسرائیل، بیان کرد: در این روزها شاهد دست‌های پشت پرده نسبت به این رژیم صهیونیستی هستیم که کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس بیشترین حمایت را از این رژیم داشته و دارند، این عملیات جبهه مقاومت علیه اسرائیل نشان داد که آنها بدون پشتوانه آمریکا و چند کشور غربی، قادر به هیچ اقدامی نیستند. 

وی عنوان کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی برای اینکه خود را تبرئه کنند گفتند که ایران پشت این صحنه است و رهبری فرمودند تمامی اقدامات حماس از طراحی تا اجرا توسط خودشان انجام شده و جوانان فلسطینی نشان دادند که توانایی مقاومت را دادند ولی ما هم از مقاومت حماس دفاع می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: امروز ما به عنوان یک کشور حمایت می‌کنیم و محاصره مردمان مظلوم غزه و قطع آب و برق آنها نشان‌دهنده مظلومیت مردم این منطقه است که امروز جهان اسلام باید بیش از همیشه، پشت آنها باشد و با ایستادگی و دفاع از مردم فلسطین، راه تنفس رژیم صهیونیستی را ببندد.

حجت‌الاسلام درویشی یادآورشد: اسرائیل، دشمن جهان اسلام است لذا دشمنان از هرجایی که ضربه بخورند سبب خوشحالی مسلمانان می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از