حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/23 شمسی | 2024/05/12 میلادی
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

غرب از تداوم اعتراضات دانشجویان آمریکا نگران است

غرب از تداوم اعتراضات دانشجویان آمریکا نگران است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: غرب از تداوم و فراگیر شدن اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نگران است.

محمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: وحشی‌گری، تنها واژه‌ای است که برازنده غرب است چرا که این کشورها به ظاهر طرفدار آزادی هستند ولی همیشه برخلاف حقوق بشر اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به خشونت‌ غرب در برخورد با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، افزود: مشابه این اقدامات حتی اگر با خشونت کمتر در کشورهای دیگر رخ دهد، نقض حقوق بشر، عدم آزادی و هزار برچسب ضد بشری دیگر را می‌زنند ولی الان غرب و طرفداران آن‌ها سعی دارند با سانسور خبر و دیوارکشی برای جلوگیری از انتشار اخبار واقعی، بر جنایات خود، درپوش بگذارند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: در ویدئوهای منتشر شده در این راستا دیدیم که چگونه پلیس آمریکا در جریان اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی، دانشجویان را با خشونت می‌زنند و یکی از اساتید دانشگاه را که به دفاع از دانشجویان خود پرداخته است را با بی‌احترامی ساعت‌‌ها بازداشت می‌کنند.

جعفری عنوان کرد: بعد از این اقدام پلیس آمریکا، کاربران واکنش‌هایی را نشان دادند و تعدادی از کاربران فضای مجازی این بیداری دانشجویان در آمریکا را از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق می‌دانند.

وی گفت: پلیس غرب و آمریکا تا بُن‌دندان مسلح است و به اعتراض دانشجویانی که خیلی آرام و بدون اخلال فقط یک اعتراض مدنی دارند، اینچنین هجوم می‌آورند که این بیانگر و نشان‌دهنده رعب و وحشت غرب از گسترش اعتراضات را دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: در واقع این فریاد مقاومت و مظلومیت مردم قهرمان و باعزت غزه است که چهره واقعی این مدعیان حقوق بشر را آن‌طور که هستند، نمایان می‌کند و آمریکا و همدستانش خوی وحشی‌گری را به دست خود به جهانیان نشان می‌دهند.

جعفری یادآورشد: تداوم اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی که با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه است، موج بیشتری از دانشجویان دانشگاه‌های غربی را فرا می‌گیرد و در کشورهای دیگر ممکن است فراگیر شود و این اقدام، معادلات جهانی را تغییر خواهد داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از