حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان:

قرارداد اجرای ۱۰ طرح پژوهشی منعقد شد

قرارداد اجرای ۱۰ طرح پژوهشی منعقد شد

مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان گفت: قرارداد اجرای ۱۰ طرح پژوهشی با محوریت مسائل آموزش و پرورش منعقد شده است.

رحمت‌الله موسوی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: هرساله فراخوان پژوهش در چندین محور داده می‌شود تا افراد پژوهشگر در هر زمینه‌ای که تخصص دارند بتوانند طرح خود را با محوریت آموزش و پرورش ارائه دهند.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۲۰ طرح  پژوهشی مرتبط با مسائل آموزش و پرورش به استان ارائه شد که از بین آن‌ها با نظر داوران و کارشناسان، ۱۰ طرح به عنوان منتخب برگزیده شد.

مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از بین طرح‌های ارائه شده در نهایت ۱۰ طرح پژوهشی، یک رساله دکتری و یک پایان‌نامه انتخاب شد که باتوجه به انعقاد قرارداد، اجرا می‌گردد.

موسوی‌فر عنوان کرد: طرح‌های منتخب پژوهشی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد که عملیاتی شود و این طرح‌ها در پیشبرد اهداف مورد نظر آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی دارد.

وی عنوان کرد: برای این تعداد طرح پژوهشی که اجرایی شود، ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده که با اجرای این طرح‌ها می‌توان شاهد تحول پژوهشی بود.

مسئول پژوهش آموزش و پرورش لرستان گفت: تحقیق و پژوهش در بسیاری از حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می‌تواند راهکاری موثر باشد و نتیجه و ثمردهی بسیار بالایی داشته باشد از همین رو موضوع پژوهش به صورت یک امر ضروری در آموزش و پرورش در دستور کار است و موضوعات مختلفی به صورت پژوهشی بررسی می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از