حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

قرارگاه سازندگی در مناطق محروم فعال است

قرارگاه سازندگی در مناطق محروم فعال است

استاندار لرستان گفت: قرارگاه سازندگی در مناطق محروم بیشترین فعالیت را دارد و از جمله نهادهایی است که ۳۰ درصد زیر قیمت متعارف کارها را به اتمام می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در اولین جلسه کارگروه بسیج سازندگی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی در مناطق محروم بیشترین فعالیت را دارد و از جمله نهادهایی است که بیش از ۳۰ درصد زیر قیمت متعارف کارها را به اتمام می‌رساند و کیفیت کارشان نیز متناسب با اعتقاداتشان است.

وی افزود: به همت مدیران استانی و حمایت فرمانده سپاه استان کارهای خوبی در حوزه آبرسانی کشاورزی، آب شرب روستایی، مدرسه‌سازی، آبخیزداری، بهداشت، مسکن و خدمات روستایی در استان انجام شده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: قرار شد مدیران استان از امروز تا ۱۰ روز آینده اعتبارات ملی را که می‌توانند به استان منتقل و همچنین از منابع استانی ۲۰ درصد قرارداد که برای انجام فعالیت‌های عمرانی با بسیج سازندگی تعریف شده دنبال کنند.

وی بیان کرد: در شهرهای مختلف بالای ۳۰ نقطه آسیب‌پذیر شناسایی شده که قرار شد تا یک هفته دیگر قرارگاه پهنه‌بندی با حضور فرمانداران و شهرداران تشکیل و برون رفت این مسئله انجام شود همچنین قرار است کمک کنیم یک معدن شن و ماسه در اختیار آن‌ها قرار گیرد که بتوانیم ظرف چهار ماه آینده یک تحول اساسی ایجاد کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از