حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی:

محافظت از آرمان‌ها پیام حضور در انتخابات بود

محافظت از آرمان‌ها پیام حضور در انتخابات بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: محافظت از آرمان‌ها و ارزش‌ها، پیام مهم حضور در انتخابات بود.

محمدرضا معظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: امروز ملت ایران با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نشان دادند که برای حفاظت از آرمان‌ها همیشه در صحنه حضور دارند و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به این اصول و ارزش‌ها وارد شود.

وی افزود: دشمنان در این مدت دست به تبلیغات بسیار گسترده‌ای زدند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند اما امروز صفوف طولانی مردم در انتخابات ثابت کرد که این توطئه‌ها و ترفندهای دشمن نمی‌تواند سد راه آن‌ها برای حضور در انتخابات باشد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: از پیامدهای مهم حضور پرشور مردم در انتخابات این است که فرد منتخب با پشتوانه محکمی می‌تواند در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی نقش خود را ایفا نماید.

معظمی عنوان کرد: برگزاری انتخابات سبب پایداری و اقتدار نظام می‌شود و آنچه امروز چشمگیر بود، حضور رای‌ اولی‌ها و جوانان بود که در نخستین تجربه سیاسی مشارکت نموده و ثابت کردند که سرنوشت کشور برایشان مهم است.

وی با اشاره به پیام انتخابات گفت: این مشارکت بی‌نظیر مردم ایران در انتخابات بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران برای اقتدار و عظمت کشور تا پای جان در صحنه حضور دارند و امروز حماسه‌ای دیگر رقم زده شد که این حماسه در دفتر پُر افتخار ایران ثبت می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از