حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

آغاز راهپیمایی حماسی مردم لرستان در روز قدس

آغاز راهپیمایی حماسی مردم لرستان در روز قدس

مراسم راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در استان لرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مراسم راهپیمایی روز قدس دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد.

امروز همه آمده‌اند، زن و مرد، پیر و جوان تا یکبار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل اعلام کنند، اما راهپیمایی امسال حال و هوای دیگری دارد چرا که مردم به خیابان آمده‌اند تا نسل‌کشی ۶ ماهه و جنایات رژیم منحوس صهیونیست علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کنند.

قیام و خروش امروز مردم برای محکومیت محاصره مردم بی‌دفاع غزه است که این روزها به خاطر خباثت رژیم کودک‌کش صهیونیست، این روزها در تشنگی و گرسنگی به سر می‌برند.

مشت‌های گره کرده امروز مردم لرستان، اعلام انزجار از قدر‌ت‌های ظالم، ستمگر و حامی تروریسم است که خون بیش از ۳۳ هزار انسان بی‌گناه را به ناحق ریخته‌اند.

خروش حماسی امروز مردم لرستان اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت ستودنی مردم غزه در مقابل رژیم منحوس صهیونیستم است، رژیم خون آشامی که این روزها جنایات خود را به اوج رسانده و سبب نفرت و انزجار آزادی خواهان جهان نسبت به خود شده‌اند.

راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس در استان لرستان امروز ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه راه‌اسدآبادی و مصلی نماز جمعه آغاز شد، در بروجرد نیز مردم ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با حضور حماسی خود از میدان یادبود به سمت میدان بهشت و مصلی نماز جمعه به راه افتادند تا بار دیگر با مشت‌های گره کرده جنایات رژیم صهیونیست و حامیان آنها را محکوم کنند.

در الیگودرز نیز مردم، قیام علیه رژیم منحوس صهیونیست را ساعت ۱۱ از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه آغاز کردند. در ازنا نیز ساعت ۱۱ مردم از میدان شهید صادقی به سمت مصلی نماز جمعه راهپیمایی خود را شروع کردند.

در دورود نیز مردم ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند و در شهرهای پلدختر، کوهدشت، الشتر، نورآباد، چگنی، زاغه، اشترینان، مومن‌آباد، سپیددشت و بیرانشهر راهپیمایی مردم ساعت ۱۱ به سمت مصلی‌های نماز جمعه شروع شد. در رومشکان و معمولان نیز مردم راهپیمایی روز قدس را ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از