حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بروجرد:

مشارکت‌شهروندان تا این لحظه از رای‌گیری چشمگیر است

مشارکت‌شهروندان تا این لحظه از رای‌گیری چشمگیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بروجرد گفت: مشارکت شهروندان بروجردی تا این لحظه از رای‌گیری، چشمگیر است.

حسن بلوریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به انتخابات در بروجرد، اظهارداشت: امروز شاهد حضور پرشور ملت ایران و مردم بروجرد در انتخابات بودیم که خوشبختانه مشارکت مردم در انتخابات تا این ساعت بسیار چشمگیر بوده است.

وی افزود: مشارکت مردم بروجرد تا این لحظه از برگزاری انتخابات نسبت به دوره‌های قبلی افزایش داشته و شاهد عزم راسخی در این زمینه بودیم و باتوجه به اینکه چند ساعت تا پایان وقت انتخابات باقی‌مانده ولی حضور مردم در شعب اخذ رای بسیار زیاد است که احتمال تمدید زمان انتخابات را به همراه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بروجرد تصریح کرد: از آغاز ساعت رای‌گیری تاکنون، هیچگونه مشکلی در بروجرد وجود نداشته و روند برگزاری انتخابات در همه شعب به خوبی در حال اجراست.

بلوریان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود مشارکت و حضور مردم طی این ساعت تا پایان شب، افزایش بیشتری داشته باشند و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده و شعب اخذرای تا زمانی که مهلت رای‌گیری تمدید شود، آماده رای‌گیری از شهروندان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بروجرد ادامه داد: در شهرستان بروجرد ۲۷۰ شعبه اخذ رای برای رای‌گیری در نظر گرفته شده بود که همگی فعال بوده و توصیه می‌شود شهروندان رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه نتایج انتخابات فقط از طریق فرمانداری اعلام می‌شود، گفت: شهروندان توجه داشته باشند که بعد از پایان رای‌گیری، کار شمارش آراء آغاز می‌شود و در نهایت نتیجه نهایی انتخابات از طریق فرمانداری اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: مردم به شایعات و نتیجه‌هایی که ممکن است اعلام شود توجهی نداشته باشند چرا که نتیجه قطعی و کسانی که بیشترین آراء را کسب کرده باشند توسط فرماندار اعلام خواهد شد.

بلوریان تصریح کرد: از بین داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دو نفر از شهرستان بروجرد با کسب بیشترین آراء راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از