حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

مشارکت در انتخابات یاری کردن دین خداست

مشارکت در انتخابات یاری کردن دین خداست

امام جمعه بروجرد گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، به معنای یاری کردن دین خداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بروجرد، اظهارداشت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، به معنای یاری کردن دین خداست که امروز همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: از بین نامزدهای انتخاباتی باید کسی را انتخاب کنیم که با مبانی اسلام و انقلاب همراه باشد تا بتواند در راستای رفع مشکلات مردم، مجاهدانه تلاش کند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: چهل روز از شهادت شهیدجمهور گذشت، بزرگ‌مردی که در طول سه سال توانست خدمات قابل توجهی را ارائه دهد که این خدمات در حوزه بهداشت و درمان، احیای واحدهای راکد، آبرسانی بود و موضع شهید رئیسی قدرت بود که در عرصه بین‌المللی توانست از منافع و ارزش‌ها به خوبی دفاع کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز حمله به هواپیمای مسافربری، بیان کرد: آمریکا با این اقدام تعداد زیادی را به شهادت رساند اما امروز ایران بسیار قدرتمند و قوی است که نمونه این اقتدار را در عملیات وعده صادق نشان داد.

وی با بیان اینکه خانواده خوب می‌تواند فرزندانی خوب را پرورش دهد، گفت: در نزد خدا خانواده بسیار محبوب است و همین خانواده‌ها هستند که جامعه را تشکیل می‌کنند و تلاش کنیم فرزندانی تربیت کنیم که در مسیر انقلاب و اسلام باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از