حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

مکتب حاج قاسم الگویی برای نامزدهای انتخابات

مکتب حاج قاسم الگویی برای نامزدهای انتخابات

نامزدهای انتخاباتی در فضای انتخابات پیش‌رو باید مکتب حاج قاسم را الگو قرار دهند، به حق‌الناس توجه کنند و با آبروی دیگران بازی نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید سلیمانی به دلیل ویژگی‌های ممتازی مانند امید، اعتماد به نفس، رشادت، استقامت، ولایتمداری و... برای مردم دنیا الگو بود و یکی از مصادیق کلمه طیبه قرآن است، شهید سلیمانی رزمندگان جهان اسلام را زیر بیرق اسلام جمع و متحد کرد و به مقابله با استکبار پرداخت.

حاج قاسم در جبهه مقاومت حضور فعال داشت و گردآورنده رزمندگان جهان اسلام بود؛ رزمندگان محور مقاومت با الگو قرار دادن حاج قاسم به مبارزه با استکبار جهانی پرداختند و ترس را به رژیم جعلی صهیونیستی دیکته کردند.

شهیدالقدس لقب سردار دل‌ها را از مردم گرفت چون خالصانه به مردم خدمت می‌کرد و در بحران‌های داخلی مانند زلزله و سیل مرد اول میدان بود، همه کارها را برای خدا انجام می‌داد و به یک الگوی بین‌المللی برای جوانان تبدیل شد.

حاج قاسم نسبت به انتخابات حساس بود و حضور در انتخابات را یک وظیفه عقلی، شرعی، انسانی و قانونی می‌دانست و دیگران را تخریب نمی‌کرد، نامزدهای انتخاباتی در فضای انتخابات پیش‌رو باید مکتب حاج قاسم را الگو قرار دهند، به حق‌الناس توجه کنند و با آبروی دیگران بازی نکنند.

 

شهید سلیمانی الگویی برای نسل جوان

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: حاج قاسم یک مکتب و تفکر بود و ویژگی‌های خاصی از جمله اخلاص، خانواده دوستی، ولایتمداری، خداترسی و... شهید سلیمانی را برای نسل جوان الگو می‌کند.

وی افزود: حاج قاسم الگوی قهرمانی بود و کشورهای منطقه و جبهه مقاومت این را قبول داشتند چون مرد میدان بود، قهرمان کسی است که در میدان مبارزه پیروز شود حاج قاسم کسی بود که پشت استکبار جهانی یعنی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را به زمین زد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: هر کسی در میدان مبارزه با تفکر مقاومت پشت دشمن را به خاک بزند الگو و قهرمان مردم است شهید سلیمانی به همه کشورهای فلسطین، لبنان، یمن و عراق ثابت کرد که اگر در میدان با فکر مقاومت رو به جلو حرکت کنید دشمن را ضربه فنی می‌کنید و پیروز می‌شوید.

قدرتی با اشاره به عملیات موفق طوفان‌الاقصی، بیان کرد: گروه حماس به کشوری که خود را ابرقدرت دنیا و ارتش خود را جزء ارتش‌های برتر دنیا می‌داند اجازه پیشروی نمی‌دهد، هیمنه پوشالی آنها را از بین می‌برد و از دشمن اسیر می‌گیرد که این‌ها نشانه‌های موفق شدن آنها با الگویی است که از حاج قاسم گرفتند.

 

حاج قاسم مجاهد فی سبیل الله

مجید بیرانوند فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: حاج قاسم یک الگوی تمام نما و مجاهد فی سبیل‌الله بود و در همه ابعاد انسانی، اخلاقی، جهادی و دینی برای جوانان کشور و محور مقاومت سرآمد و الگو بود.

وی افزود: اساسی‌ترین ویژگی شهید سلیمانی عقلانیت بود یعنی شجاعت، مردم داری، ولایتمداری و خداترسی ایشان برمبنای عقلانیت بود که این ویژگی باعث بزرگی و عظمت شهید سلیمانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان تصریح کرد: حاج قاسم به دلیل ابعاد وجودی یک الگو و مکتب جاودانه است دشمنان فکر می‌کردند اگر شهید سلیمانی را به شهادت برسانند تفکر ایستادگی و مقاومت متوقف می‌شود اماخون شهید سلیمانی برای دشمنان ما خطرناک‌تر از خود شهید است.

بیرانوند عملیات طوفان‌الاقصی را برگرفته از مکتب حاج قاسم دانست و بیان کرد: با شهادت حاج قاسم راهش پر رنگ‌تر شد و حاج قاسم‌ها به وجود آمد و در طوفان‌الاقصی دیدیم که عقیده و محور بودن شهید سلیمانی هنوز وجود دارد و الگوی محور مقاومت است.

وی عنوان کرد: جوانان محور مقاومت با روحیه جهادی، انقلابی، مقاومت و ایستادگی علیرغم تهاجم ناجوانمردانه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی را به زانو درآوردند، مکتب و راه حاج قاسم قوی‌تر از گذشته ادامه پیدا می‌کند و به ظهور امام زمان(عج) و تمدن نوین اسلامی ختم می‌شود.

 

شهید سلیمانی الگوی بین‌المللی محور مقاومت

حجت‌الاسلام سید نواب موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: شهید سلیمانی جوانی بود که در مکتب قرآن و اسلام و در سایه ولایت به خود‌سازی می‌پردازد و سردار دل‌ها و الگوی مردم می‌شود، روحیه، امیدبخشی، مدیریت و کارسازمانی را در محور مقاومت ایجاد و از جوانان سربازان شجاعی تربیت کرد تا منطقه را آزاد کنند.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی شهید بین‌المللی مقاومت است همه افرادی که در محور مقاومت فعالیت می‌کنند شهید سلیمانی را الگوی خود می‌دانند چون حاج قاسم نقش مثبت و نورانی در محور مقاومت ایفا کرد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: هر فردی که عملش خالصانه باشد خدا او را ماندگار می‌کند سردار سلیمانی اهل اخلاص، معنویت عمیق و استقامت بود و خود را سرباز خدا، امام زمان(عج)، انقلاب و ولی فقیه می‌دانست وقتی انسان خود را سرباز بداند عاری از تعلقات دنیوی می‌شود.

موسوی بیان کرد: حاج قاسم با تمام مشغله‌ای که داشت به زیارت پدر و مادر می‌رفت و یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌هایی که او را یک سردار موفق قرار داد خدمت به پدر و مادر است.

امروز مکتب حاج قاسم از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و ما برای هویت بخشی به نسل جوان باید به آنها الگو معرفی کنیم، اگر در معرفی الگو کوتاهی شود دشمن گوی سبقت را از ما می‌گیرد و الگوهایی که خود می‌خواهد به نسل جوان معرفی می‌کند، دشمنان برای اینکه یک الگوی موفق مانند شهید سلیمانی را از نسل جوان بگیرند وارد فضای تحریف می‌شوند و ما باید اجازه تحریف را به دشمن ندهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از