حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

ناهنجاری‌های اجتماعی به کل جامعه آسیب می‌زند

ناهنجاری‌های اجتماعی به کل جامعه آسیب می‌زند

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی در واقع آسیب به کل جامعه است که برخی به موضوع حجاب بی‌توجهی می‌کنند و لازم است با جدیت به این موضوع پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: این تجمعات گسترده در ایام ماه رمضان، شب‌های قدر، محافل قرآن و نماز عید فطر با این عظمت و شکوه در هیچ جای عالم وجود ندارد که این نشانه دین‌داری است.

وی افزود: ملت ایران در همه مراسم مذهبی و دینی حضور دارند که نشان می‌دهد مردم متدین هستند و تلاش می‌کنند تا اوج دین‌داری را نشان دهند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به تحقق شعار سال عنوان کرد: شعار سال نباید فقط در حد شعار بماند و رهبری چندین سال است که مسائل اقتصادی را در نام‌گذاری سال مطرح نموده که برای تحقق شعار سال که راه نجات از تنگناهای اقتصادی است، مسئولان و مردم هرکدام وظیفه‌ای بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند که زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی فراهم نمایند، همچنین مسئولان تلاش کنند تا موانع در حوزه‌های مختلف را بردارند و اولویت‌بندی در حوزه مسائل اقتصادی را در دستور کار داشته باشند، علاوه بر این نیز تسهیل در صدور مجوزها و تسهیلات بانکی را مورد توجه داشته باشند.

شمسی‌فر با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی بیان کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح کشور دیده می‌شود به‌خصوص در مسئله حجاب که دشمن می‌خواهد این سنگر و مرز را بشکند و کسانی که دین دارند و متدین هستند این را مدنظر دارند اما کسانی که پایبند به دین نیستند بدانند که این یک قانون است و باید در کشور ما رعایت شود.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: در این میان برخی اقدام به امربه‌معروف و نهی از منکر می‌کنند و این مهم باید با مشارکت مردم همراه باشد تا به نتیجه برسد و عدم رعایت حجاب درواقع آسیب به کل جامعه است و لازم است جدیت بیشتری در این مهم مدنظر باشد.

وی با اشاره به‌روز ارتش افزود: نیروهای مسلح دو سلاح ایمان و تقوا را همیشه با خود دارند و علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان اما با فداکاری نیروهای مسلح، شاهد امنیت در کشور هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از