حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/24 شمسی | 2024/05/13 میلادی
رئیس راه و شهرسازی پلدختر:

نهضت ملی مسکن پلدختر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نهضت ملی مسکن پلدختر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس راه و شهرسازی پلدختر گفت: فاز نخست نهضت ملی مسکن شهرستان پلدختر دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

حبیب عادلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن ۱۵۶ واحد مسکونی در شهرستان پلدختر به متقاضیان واگذار شده است اظهار داشت: ۵۴ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن به پیمانکار واگذار شده و در حال احداث است که این واحدها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه فاز نخست نهضت ملی مسکن در شهر پلدختر با ۵۴ واحد، دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد افزود: ۸۰ واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی پلدختر عنوان کرد: دولت تسهیلاتی در اختیار مردم قرار داده و نقشه این واحدها در حال آماده‌سازی است که طی یک‌ماه آینده احداث این واحدها توسط مردم آغاز می‌شود. همچنین ۲۲ واحد دیگر آماده واگذاری است که به‌زودی توسط بنیاد مسکن واگذار و کار احداث آنها آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: ۲۵ واحد مسکونی در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شده است و به‌زودی احداث این واحدها شروع می‌شود.

عادی تصریح کرد: ۵ هزار نفر برای نهضت ملی مسکن در شهرستان پلدختر ثبت نام کرده‌اند که بیشتر این ثبت‌نام شده‌ها شرایط نداشته و بسیاری هم انصراف داده‌اند و در نهایت برای واریز هزینه برای هزار و ۱۴۹ نفر پیامک ارسال شد که حدود ۳۰۰ نفر مراجعه و مابقی انصراف داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای طرح نهضت ملی مسکن زمین خریداری نشده و از زمین‌هایی که در اختیار داشتیم استفاده شده است، اظهارداشت: راه و شهرسازی از سایت‌های چهار هکتاری و هشت هکتاری برای طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرده و در حال رایزنی و توافق با مالکان برای الحاق ۱۷ هکتار زمین دیگر به محدوده شهر پلدختر برای تامین زمین مورد نیاز مسکن ملی هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از