حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

وجهی دیگر از طوفان‌ الاقصی

وجهی دیگر از طوفان‌ الاقصی

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نوشت: سکوت ساقدوش‌های خائن، نتوانست شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی، نظامی و البته تکنولوژیکی رژیم غاصب را پنهان کند.

به گزارش سفیرافلاک، وقتی همه خواب‌اند حتی جواسیس، اما تکنولوژی بیدار است! دیوارها شکافته می‌شوند و نفوذی چند ده کیلومتری صورت می‌گیرد.

صدها رزمنده به عمق نفوذ کرده و غنائم انسانی را منتقل می‌کنند. همچنان همه خواب‌اند، اما تکنولوژی بیدار، هوش مصنوعی و چشمانی که حتی پلک هم نمی‌زنند. پهبادهایی که ستارگان را هم رصد می‌کنند.

ماهواره‌هایی که خارج از حیطه طلوع و غروب خورشیداند و خواب ندارند. اتفاق بزرگی رخ داده است. خواب سوگلی جبهه استکبار پریشان شد. از خود می‌پرسند، چگونه از زمین و هوا و دریا غافلگیر شده‌اند.

صدای انفجارهایی مهیب و کشتار کودکان در سایه حمایت اجزاء مختلف جبهه استکبار و سکوت ساقدوش‌های خائن، نتوانست شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی، نظامی و البته تکنولوژیکی را پنهان یا توجیه نماید. اینجا پاشنه آسیب خانه‌های عنکبوت است.

حصار امنی که مطلقاً امن نیست. جدال بزرگ و چشم‌هایی که چپ می‌بینند و گوش‌های که نمی‌شنوند. حریف بزرگ رخ نمود و به میدان آمد، انسان مومن. کشتند و سوزاندند و تخریب کردند اما باخت بزرگ پنهان نشد و همچنان خودنمایی می‌کند.

برنامه‌ای مشترک مابین آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه جهت احیای رژیم غاصب طراحی و اجرا شد. تلاش شد ضربه را جبران کنند، سنگ را به همان‌جایی که آمده بود باز پرتاب کنند. یک ماه جان کندند تا بگویند یافته‌های علمی و تکنولوژیکی و شبکه جاسوسی ما می‌گوید، حماس در بیمارستان الشفا سنگر گرفته است و اسرا آنجا هستند.

با گرفتن هزاران شهید مظلوم و پرداخت بهای فراوان و خسارات، به الشفا رسیدند، اما هیچ نیافتند. کوه ادعای آنها موش هم نزائید. دیگر برای آنها، حصار امنی وجود ندارد. قلعه‌های غیرقابل‌نفوذ و دیوارهای بلند دیگر وجود ندارند.

بیشتر جنبه روانی داشت که طوفان‌الاقصی آنرا فرو ریخت. به فرض محال اگر رژیم صهیونیستی بتواند در حوزه زیر ساخت‌ها و تکیه‌گاه‌های خود، بخشی از تبعات ضربات فلسطین مقتدر و مظلوم و محور مقاومت را کاهش دهد اما از تبعات تصمیمات سران خود خلاصی ندارد.

انتهای خبر/

نویسنده: بهرام بیرانوند، نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از