حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد:

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه لرستان

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه لرستان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا سقف هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه‌های معرفی شده از سوی مجموعه‌های وابسته به وزارت کار برای رونق و توسعه لرستان پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید صولت مرتضوی امروز در حاشیه بازدید از شرکت شیر پگاه لرستان اظهارداشت: در سفر به استان با نظارت میدانی و پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه مصوبات سفر ریاست جمهوری، بخش قابل توجهی از آن‌ها عملیاتی و برخی دیگر در دست اقدام است. همچنین اندک مصوباتی از سفر ریاست جمهوری در استان وجود داشته که نیازمند پیگیری است.

وی با بیان اینکه لرستان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است، افزود: در حوزه راه، راه‌آهن، سدها و همچنین بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی شب گذشته در استانداری لرستان ۶۱ مصوبه داشتیم که وابسته به وزارتخانه از جمله شستا، صندوق بازنشستگی، صندوق عشایری و روستایی و آموزش فنی و حرفه‌ای است.

وی از تزریق ۳۵ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات جدید به مراکز فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و گفت: تمامی افرادی که پشت نوبت بهزیستی هستند، تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تصمیم‌های خوبی در راستای توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین مسکن مددجویان بهزیستی گرفته شده است.

وی در رابطه با پرداخت تسهیلات نیز اظهارداشت: مقرر شد تا سقف هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه‌های معرفی شده از سوی مجموعه‌های وابسته به وزارت کار برای رونق و توسعه لرستان پرداخت شود.

مرتضوی ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریتی استان، گفت: در جلسه شب گذشته به عملکرد یکی از بانک‌ها متعرض شدم، شنیدم که در فضای مجازی استان این انتقاد را به عملکرد مجموعه مدیریتی استان نسبت داده‌اند که این‌گونه نبوده است.

وی افزود: ما مدیریت استان را مدیریتی قابل، پرکار و پر توان می‌دانیم که امورات استان را به جدیت پیگیری می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برای پنج طرح زیربنایی از محل ماده ۵۶ تخصیص داده است، عنوان کرد: همچنین این بانک ۵۰ میلیارد تومان نیز برای یکی از تصفیه‌خانه‌های استان اختصاص داده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از