حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
وزیر کشور:

پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد ۱۲‌کارگاه فعال دارد

پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد ۱۲‌کارگاه فعال دارد

وزیر کشور گفت: پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در ۱۲ نقطه کارگاه فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، احمد وحیدی امروز در حاشیه بازدید پروژه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد اظهارداشت: پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد از مطالبات مهم مردم بوده و بخشی از کار آن انجام شده است.

وی افزود: توفیقی حاصل شد که در خدمت مردم لرستان باشیم و از چند پروژه بازدید کنیم؛ پل روگذر یکی از مطالبات مهم مردم بوده و بار زیادی از ترافیک منطقه را رفع می‌کند، این پروژه از نظر سرعت بسیار خوب بوده و تقریباً در نصف زمان پیش‌بینی شده رو به اتمام است و پیمانکار قول داده تا پایان سال به اتمام برسد.

وزیر کشور عنوان کرد: علاوه بر این دو پروژه شهری دیگر برای رفع گره‌های ترافیکی پیش‌بینی شده که به نوبت رسیدگی خواهند شد.

وی بیان کرد: در حاشیه بازدید از پروژه پل روگذر، گزارشی از دیگر پروژه‌های عمرانی نیز ارائه شد از جمله بیمارستان‌های در دست احداث در استان که با تکمیل آنها هزار و ۱۰۰ تخت به ۲ هزار و ۵۰۰ تخت قبلی در استان اضافه می‌شود که ظرفیت  خوبی برای استان خواهد بود.

وحیدی گفت: این پروژه‌های بیمارستانی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و روند پیشرفت خوبی دارند، همچنین پروژه‌هایی مانند پل روگذر خرم‌آباد و راه‌آهن باعث فعال شدن کارخانه‌های دیگر مانند ماشین‌سازی لرستان شده‌اند که چند صد نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

وی به ساختمان از قبل مانده استانداری لرستان به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های بازدید شده اشاره کرد و گفت: این پروژه به دلیل نبود اعتبارات مورد نیاز تعطیل بوده اما هم برای مردم و هم برای جابجایی مجموعه استانداری بسیار مهم است، با صحبت‌هایی که با استاندار لرستان انجام دادیم راه حلی برای شروع مجدد این پروژه در نظر گرفتیم و با پیگیری‌های لازم امید داریم این پروژه آغاز و در زمان مناسب به اتمام برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از