حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

۲۲بهمن روز شکوه و عزت جمهوری اسلامی است

۲۲بهمن روز شکوه و عزت جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۲۲ بهمن روز شکوه، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران است و مردم با حضور پرشور در این روز به دشمنان نشان می‌دهند تا پای جان برای ارزش‌های انقلاب، ولایت و نظام ایستادگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری امشب در نشست برخط هم‌اندیشی با بسیجیان که به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر با محوریت جهادتبیین و کنشگری در جامعه به همت مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج لرستان در بستر روبیکا برگزار شد، اظهارداشت: ۲۲ بهمن روز شکوه، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران است، مردم با حضور پرشور در این روز بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی نشان می‌دهند که مانند روزی که انقلاب به پیروزی رسید تا پای جان برای ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت و نظام ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: امروز شیوه جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است و دشمن با استفاده از رسانه کار را پیش می‌برد، ما در حوزه جنگ رسانه‌ای اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و در جنگ نرم موضوع سواد رسانه‌ای را در دستور کار قرار دادیم، فضای مجازی فضای ولنگاری است و بحران سال گذشته با استفاده از این فضا رقم خورد، تلاش می‌کنیم در این حوزه تولید محتوای خوب انجام دهیم. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی است و اکنون به چهلمین انتخابات نزدیک شده‌ایم، در انتخابات امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که دشمنان هر روز به شکل جدیدی به این حیطه ورود می‌کنند.

سردار باقری بیان کرد: دهه‌فجر فرصت خوبی بود که بتوانیم دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کنیم، در جمهوری اسلامی تاکنون ۳۹ انتخابات را پشت سر گذاشتیم درصورتی که در بسیاری از کشورها مانند آمریکا در برخی از سال‌ها رئیس جمهور با رأی دادگاه مشخص می‌شود، در حوزه جهاد تبیین ما باید آمار انتخابات سال‌های گذشته را برای مردم بیان کنیم. 

وی عنوان کرد: امسال در بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت کردیم و در حوزه ازدواج آسان ۸۰۰ جهیزیه رایگان به مبلغ هر جهیزیه ۵۰ میلیون تومان در اختیار زوج‌های جوان قرار دادیم و سعی می‌کنیم تا پایان سال ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهداء کنیم. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن قصد دارد اتحاد مردم را به شکاف در جامعه تبدیل کند، افرادی که رأی نمی‌دهند اولویت آن‌ها اقتصاد است، امروز دشمن به موضوع اقتصاد تأکید می‌کند و برخی از عوامل داخلی نیز به این موضوع دامن می‌زنند، در جهاد تبیین برای اقناع عمومی باید دستاوردهای مختلف را برای مردم بیان کنیم.

سردار باقری یادآورشد: در زمینه جوانی جمعیت و فرزندآوری در راستای کمک به خانواده‌ها خدماتی از قبیل زمین و وام اهداء می‌کنیم و در بسیج جامعه پزشکی طرح نفس دنبال می‌شود که امسال از سقط ۵۰ نفر جلوگیری شد که به رشد و جوانی جمعیت کمک می‌کند.

وی افزود: دشمن نمی‌گذارد که اخبار مثبت ارسال شود و اخبار منفی را پمپاژ می‌کند، ما جایگاه خوبی در دنیا داریم و دشمن با یک ایران قوی تقابل می‌کند، در حوزه‌های مختلف با پیشرفت‌های صورت گرفته جایگاهی فراتر از منطقه و آسیا داریم و اردوی راهیان پیشرفت برای آشنا شدن افراد با دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دو رویداد سیاسی مهم را پیش‌رو داریم، امروز دشمن به دلیل ضربه‌هایی که از محور مقاومت خورده دنبال تلافی است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از