حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
معاون آموزشی دانشگاه لرستان:

۳۵ هزار داوطلب لرستانی در کنکور شرکت می‌کنند

۳۵ هزار داوطلب لرستانی در کنکور شرکت می‌کنند

معاون آموزشی دانشگاه لرستان گفت: در نوبت اول برگزاری کنکور سراسری، بیش از ۳۵ هزار داوطلب لرستانی شرکت می‌کنند.

علی میر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: نخستین نوبت برگزاری کنکور سراسری پنج‌شنبه و جمعه این هفته در سراسر کشور برگزار خواهد شد که از هم‌اکنون همه تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور اندیشیده شده است.

وی افزود: در نوبت اول کنکور سراسری که ششم و هفتم اردیبهشت برگزار خواهد شد، ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۲ هزار و ۲۴۱ داوطلب خانم و ۱۳ هزار و ۳۲۰ داوطلب آقا هستند.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان تصریح کرد: داوطلبان کنکور سراسری در رشته‌های علوم تجربی، ریاضی، هنر، زبان و انسانی رقابت می‌کنند که در استان لرستان نیز کنکور در ۱۰ حوزه شهرستانی برگزار خواهد شد.

میر بیان کرد: داوطلبان کنکور سراسری توجه داشته باشند که در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش اقدام به تهیه کارت ورود به جلسه نمایند.

وی یادآورشد: در نوبت اول کنکور سراسری، آزمون ویژه دانشگاه فرهنگیان هم برگزار خواهد شد و افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: در کنکور نوبت اول، ۶۳ درصد از داوطلبان لرستانی خانم و ۳۷ درصد آقا هستند. نوبت دوم کنکور سراسری نیز در تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از