حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

۶ ایستگاه پمپاژ آب لرستان تعیین تکلیف شد

۶ ایستگاه پمپاژ آب لرستان تعیین تکلیف شد

رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۶ ایستگاه پمپاژ آب لرستان در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد.

به گزارش سفیرافلاک، سید عماد شاهرخی صبح امروز در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات اداری لرستان در رابطه با آخرین وضعیت پروژه‌های ایستگاه‌های پمپاژ لرستان اظهارداشت: در دولت سیزدهم شش ایستگاه پمپاژ آب استان تعیین تکلیف شد.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ سرنجه زیودار ظرف دو ماه آینده به تکمیل می‌شود که با تکمیل این ایستگاه، شش ایستگاه پمپاژ که ۱۷ سال بلاتکلیف بودند، تکمیل می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه مشکل برخی از ایستگاه‌های پمپاژ استان به مطالعه آنها برمی‌گردد عنوان کرد: به عنوان مثال مطالعه ایستگاه پمپاژ میشاخور مربوط به ۱۷ سال پیش است که رودخانه کشکان خشک نمی‌شد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه ایستگاه پمپاژ میشاخور هزینه شده است، گفت: اکنون نمی‌توان نسبت به این ایستگاه بی‌تفاوت بود، اما باید در مطالعات آن بازنگری شود.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود به رکورد تولید گندم دیم و آبی در یک هکتار اشاره و تصریح کرد: امسال در استان به طور میانگین برداشت شش تن و ۲۰۰ کیلوگرم در یک هکتار گندم دیم و برداشت یازده و نیم تن گندم آبی ثبت شد که این یک اتفاق خوب است.

وی به خرید ۵۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان اشاره و خاطرنشان کرد: در طرح جهش تولید در دیمزارها نیز ما در گندم رشد ۱۱ درصدی و در دانه‌های روغنی رشد ۱۷ درصدی را داشته‌ایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از