حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۷ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی احیاء شد

۷ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی احیاء شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: امسال هفت واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی لرستان احیاء و به چرخه تولید بازگشت.

فرزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی با هدف رونق تولید، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد که بعد از بررسی این مشکلات، اقداماتی در جهت رفع موانع صورت گیرد.

وی افزود: امسال احیای ۲۴ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی لرستان در دستور کار قرار گرفته که در نیمه نخست سال جاری، هفت واحد تولیدی احیاء شدند که با احیای این واحدها، زمینه اشتغال برای ۶۴ نفر از افراد جویای کار فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: با احیای ۲۴ واحد تولیدی در استان، زمینه اشتغال برای ۲۳۰ نفر از افراد جویای کار فراهم خواهد شد که تا پایان سال، اشتغال برای ۱۶۶ نفر دیگر فراهم خواهد شد.

محمدی از تملک ۵۲ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: برای اینکه این واحدهای تولیدی از تملک بانک خارج شوند، پیگیری‌های زیادی صورت گرفته که در سال جاری یک واحد تولیدی از تملک بانک خارج شده و اقداماتی در دستور کار قرار داده که تعدادی دیگر هم از تملک بانک خارج شوند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۶ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی لرستان احیاء شدند که احیای این واحدها نه تنها در تولید موثر است بلکه در ایجاد اشتغال هم نقش مهمی دارند از همین رو حمایت‌های لازم و پیگیری برای حل مشکلات آن‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: در استان لرستان ۱۹ شهرک صنعتی وجود دارد که وسعت این شهرک‌ها بیش از یک‌ هزار و ۵۰۰ هکتار است که برخی از این واحدها به دلیل رونق تولید، در راستای توسعه کار خود اقدام نموده و تقاضای زمین بیشتر داشتند.

محمدی خاطرنشان کرد: برخی از واحدهای تولیدی که در شهرک صنعتی وجود دارند، قابلیت احیاء را دارند که مشکلات این واحدها احصاء می‌شود تا با رفع مشکلات بتوانیم آن‌ها را مجدد به چرخه تولید بازگردانیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از