حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مطرح کرد:

۹ دی، حرکت استمرار انقلاب اسلامی

۹ دی، حرکت استمرار انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: حماسه تاریخی و ماندگار ۹ دی حرکت استمرار انقلاب اسلامی است که ملت ایران به صورت خودجوش به صحنه آمدند و دفاع از نظام و انقلاب را با حضورشان نشان دادند.

سرهنگ احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: ۹ دی حرکت استمرار انقلاب اسلامی است، حرکتی که تداوم و استمرار انقلاب را با هدف‌های بزرگ به نمایش گذاشت و یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که انسجام و وحدت ملت ایران را به همه دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی پاسداشت آزمون بزرگ ملت ایران است، افزود: ملت بابصیرت ایران اسلامی، با اراده‌قوی و درخشندگی بالا از این آزمونِ سرنوشت‌ساز و مهم با سربلندی بیرون آمد و در این حماسه نیز مردم ایران به دنیا نشان داد که همیشه پایبند و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و همیشه در صحنه دفاع از ولایت حضور دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: در حماسه ۹ دی مردم بابصیرت وارد میدان شدند، سینه سپر کردند و کشور را از توطئه‌ها و فتنه‌های معاندان نجات دادند و در برابر دشمنانی که به دنبال جلوگیری از انقلاب بودند، ایستادند.

حسنوند عنوان کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون در هر صحنه‌ای که نیاز بوده، با حضور خود دشمن را ناامید و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند و در حماسه نهم دی‌ماه سال ۸۸، مردم با حضور باشکوهشان، به کشور آبرو دادند و از ارزش‌های دین و انقلاب دفاع نمودند.

وی با اشاره به اینکه در حماسه ۹ دی ملت ایران، جوان و نسل سوم انقلاب سیلی محکمی به صورت کسانی نواختند که سعی داشتند مسیر حرکت اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف کنند، گفت: این حماسه نشانه بصیرت، تدین و ولایت‌مداری جوانان و نسل سوم انقلاب بود که به صورت خودجوش شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآورشد: البته در طول تاریخ و در تمام ملتها همیشه آزمون‌ها وجود دارد و آنچه مسلم است اینکه ملت ایران در همه آزمون‌ها مانند روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه ۹ دی و سایر صحنه‌ها روسفید و سربلند بیرون آمده است.

حسنوند خاطرنشان کرد: حضور پرشور ملت ایران در حماسه ۹ دی، بیانگر اعتماد مردم به نظام بود چراکه مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند و در برابر هر فتنه‌ای که کشور را تهدید کند با قدرت و اراده می‌ایستند لذا مردم همین خط، آرمان، عزم و همت را تا آخر راه ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از