حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
فرماندار بروجرد مطرح کرد:

پرداخت ۳هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی

پرداخت ۳هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی

فرماندار بروجرد گفت: ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» مسلم مرادی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ، خدمت در دولت شهید جمهور بود که خدمات زیادی در بخش‌های مختلف به مردم ارائه گردید از همین رو ادامه راه شهید رئیسی سبب پیروزی می‌شود.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهید رئیسی بود، افزود: هدف شهید رئیسی، خدمت به مردم بود و همیشه گوش به فرمان رهبری بودند و با نگاهی که برای خدمت به مردم داشت، سبب شد تا این خدمات منشاء خیر و برکات باشد و در نهایت شهید جمهور در مسیر خدمت هم به شهادت رسید.

فرماندار بروجرد استکبارستیزی را از ویژگی‌های شهید رئیسی برشمرد و گفت: شهید جمهور حامی مظلومان عالم بود و از مردم مظلوم فلسطین و غزه همیشه حمایت می‌کرد و باید همین راه را ادامه داد.

مرادی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در بروجرد، عنوان کرد: یکی از خدمات دولت در حوزه مسکن بود که در بروجرد ۷ هزار مسکن در حال ساخت است که با تکمیل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، همچنین آسفالت ۸۵ روستا و اجرای طرح هادی انجام شده که نقش مهمی در توسعه و آبادانی داشته است.

وی با اشاره به نقش دولت سیزدهم در احیای واحدهای تولیدی راکد و توجه به بخش تولید، یادآورشد: کارخانه خودروسازی بروجرد احیا گردید و ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد که بتوانند تولید خود را احیا و توسعه دهند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: از دیگر اقدامات مهم در بروجرد، منطقه ویژه اقتصادی است که نخستین کارخانه در این منطقه با اشتغالزایی ۳۰۰ کارگر در نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

مرادی ادامه داد: در حال حاضر یک‌هزار کارگر در سنگبری و آجرپزی‌ها نیاز است و افرادی که تمایل دارند می‌توانند در این واحدها مشغول به کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز بود که در این راستا ۳۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی شده و با تعدادی برخورد صورت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از