حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

آغاز خلق حماسه‌حضور در شعب اخذ رای لرستان

آغاز خلق حماسه‌حضور در شعب اخذ رای لرستان

خلق حماسه‌حضور در شعب اخذ رای لرستان آغاز شد و یک‌هزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رای آماده رای‌گیری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امروز روزی برای حماسه‌آفرینی ملت ایران است، ملتی که همیشه با گام‌های استوارش پای این نظام و انقلاب ایستاده و در همه صحنه‌ها خوش درخشیده است.

امروز مردم لرستان مانند مردم سایر استان‌های دیگر از همان دقایق آغاز رای‌گیری برای انتخاب داوطلبان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و طبق گزارش‌ها، در برخی از شهرستان‌ها قبل از ساعت رسمی رای‌گیری، مردم در صف‌هایی آماده برای رای دادن بودند.

مردم دیار لرستان، مردمی متدین، انقلابی، شهیدپرور و ولایتمدار هستند که طی این سال‌ها همیشه پای انقلاب و نظام در همه صحنه‌ها به خوبی حضور خود را نشان دادند و از استان‌های برتر در حضور باشکوه در انتخابات بودند.

امروز مردم لرستان بار دیگر در شهر و روستا در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و باز هم اوج پشتیبانی از نظام را به همه دنیا نشان می‌دهند و با هر برگ رای خود که به صندوق می‌اندازند، تیری به قلب دشمن و خاری به چشم بدخواهان انقلاب و نظام می‌زنند.

 

۱۶۵۴ شعبه اخذرای در لرستان

امروز در استان لرستان یک هزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رای آماده رای‌گیری است که در بسیاری از شهرستان‌ها، شعب اخذ رای ویژه بانوان وجود دارد. 

در انتخابات امروز از بین ۲۷۵ داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۹ نفر با کسب بیشترین آراء انتخاب می‌شوند.

از خرم آباد و چگنی ۷۹ نفر، بروجرد ۷۲، الیگودرز ۱۹، دورود و ازنا ۴۶، کوهدشت و رومشکان ۳۹، پلدختر و معمولان ۶، دلفان و سلسله ۱۴ نفر رقابت دارند.

 

حضوری از جنس اقتدار

ملت ایران روزشماری می‌کردند تا انتخابات از راه برسد و بار دیگر با آرمان‌‌های امامین انقلاب و شهدا بیعت دوباره نموده و بگویند با پای جان تا پای جان در مسیر انقلاب حضور دارند.

امروز همه به صحنه آمده‌ بودند، از رای اولی‌ها گرفته تا سالخوردگانی که با ویلچر خود را به پای صندوق‌های رساندند، آمده بودند تا بگویند ما در صحنه حضور داریم و هیچگاه از این مسیر ترسیم شده توسط رهبری دور نخواهیم شد.

صف‌های طولانی برای مشارکت سیاسی نشان داد که ملت ایران اگرچه مشکلاتی دارند ولی انقلاب و نظام را دوست دارند و گوش به فرمان رهبری برای سربلندی ایران حرکت می‌کنند.

رای اولی‌ها هم در این روز تاریخی خود را به صحنه مشارکت رسانده و سعی کردند در اولین آزمون سیاسی سربلند بیرون آیند.

 

انتخابات، تجلی اراده ملی است

 فرهاد زیویار استاندار لرستان اظهارداشت: انتخابات یک موضوع اساسی است که برای عزتمندی، استقلال و برای رشد کشور لازم است.

وی افزود: با حضور در پای صندوق‌های رای نه تنها در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنیم بلکه نمایندگان خود را انتخاب خواهیم کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است و مردم در همه صحنه‌ها نقش دارند و یکی از صحنه‌ها انتخابات است که در واقع برای آینده کشور و خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

مشارکت مردم در انتخابات انبوه و متراکم است

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: ملت بصیر و آگاه ایران پایه‌گذار انقلاب اسلامی بوده و نهادهای قانونی براساس انتخاب مردم شکل گرفته است.

وی افزود: وقتی مردم دیدند دشمنان ما هدفشان کاهش مشارکت در انتخابات است مانند روز ۲۲ بهمن حضور انبوه و متراکم را رقم زدند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: انتخابات مانند نمازجمعه یک عبادت جمعی، شکوه، عظمت و افتخار برای اسلام و مسلمانان است، اگر کسی در امور مهم مسلمانان از خود ضعف نشان دهد و در انتخابات شرکت نکند مرتکب حرام شرعی شده است.

 

لرستانی‌ها برگ زرینی در تاریخ ایران رقم زدند

سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در یکی از شعب اخذ رای خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم لرستان با بصیرت هستند و علیرغم همه فرافکنی‌هایی که دشمنان انقلاب اسلامی داشتند، حضور پررنگی در شعب اخذ رای دارند.

وی افزود: مردم ما به‌ویژه لرستانی‌ها که به ولایتمداری و انقلابی‌گری معروف بوده و پای ارزش‌ها و نظام اسلامی هستند؛ همانگونه که در ۲۲ بهمن امسال یک حماسه خوبی آفریدند امروز هم در حوزه‌های اخذ رای حضور پرشوری دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از