حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار پلدختر خبرداد:

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیل احتمالی

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیل احتمالی

فرماندار پلدختر با بیان اینکه مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، گفت: مرخصی مدیران شهرستان پلدختر تا اطلاع‌ثانوی لغو و همه دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند.

حمید خادم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهارداشت: بر اساس اعلام هواشناسی و ستاد بحران استان لرستان مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب پلدختر، جلسه ستاد بحران این شهرستان با حضور همه دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شد.

وی با اشاره به اعلام آماده‌باش به همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان پلدختر، افزود: مرخصی کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی پلدختر تا اطلاع‌ثانوی لغو و مدیران در آماده‌باش قرار دارند.

فرماندار پلدختر به ضرورت اطلاع‌رسانی به مناطق روستایی به‌ویژه روستاهای جنوب این شهرستان تاکید و عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان آبفا، گاز، برق، شهرداری، امور آب و هلال‌احمر تا بعد از وقوع بارش‌ها در آماده‌باش هستند و آمادگی کامل برای خدمات‌دهی به مردم را دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند، بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین میزان بارش برای جنوب پلدختر و مناطق عشایری کرکی، دره خزینه، پاعلم و چم‌گز پیش‌بینی شده اداره امور عشایر اطلاع‌رسانی لازم به عشایر منطقه را انجام داده است.

خادم با بیان اینکه نقاط آسیب‌پذیر شهرستان شناسایی شده است، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز به مردم خدمات‌رسانی انجام داده و آن‌ها را به نقاط امن منتقل کنند‌.

وی با اشاره به اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آمادگی برای تامین سوخت همه مناطق شهرستان را دارد، تصریح کرد: امور عشایر شهرستان آمادگی کامل دارد در صورت نیاز سوخت و علوفه مورد نیاز عشایر منطقه را تامین کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از