حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
دبیرجشن‌های زیرسایه خورشید در لرستان مطرح کرد:

الیگودرز زیر سایه امام مهربانی‌ها

الیگودرز زیر سایه امام مهربانی‌ها

دبیرجشن‌های زیرسایه خورشید در لرستان گفت: امروز با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) برنامه‌های معنوی مختلفی در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.

رضا نامدارزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در سفر به شهرستان الیگودرز اظهارداشت: صبح امروز با حضور خادمان امام رضا(ع) مزار گلزار شهدای شهر الیگودرز غبارروبی شد.

وی با اشاره به برپایی جشن دهه کرامت در روستای خمه این شهرستان افزود: ساعت ۱۰ صبح با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و بیرق خضرای آن حضرت جشنی در روستای کندور برگزار می‌شود.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در لرستان با بیان اینکه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه جشنی در روستای موشوله اجرا می‌شود عنوان کرد: مردم روستای محمودآباد نیز ساعت ۱۱ میزان خادمان حرم ثامن الحجج (ع) می‌شوند.

وی گفت: جشن دهه کرامت در روستای رشیدی ملاطالب ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه و این جشن در روستای کندر ساعت ۱۲ در مسجد این روستا برگزار می‌شود.

نامدارزاده تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در سفر به شهرستان الیگودرز است که عصر امروز انجام می‌گیرد، سپس خادمان راهی ندامتگاه شهر الیگودرز می‌شوند تا با زندانیان دیدار داشته باشند.

وی برنامه بعدی خادمان حرم مطهر رضوی را عیادت از بیماران و تقدیر از کادر درمان دانست و خاطرنشان کرد: عیادت از معلولان ذهنی مرکز معلولان ذهنی طاها، عیادت از کودکان بی‌سرپرست مرکز کوثر را از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید برشمرد.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در لرستان اظهارداشت: ساعت ۱۹ عصر با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم حرم مطهر رضوی جشن عمومی در مرکز شهر الیگودرز برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از