حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد:

ایستادگی ملت‌ها مقابل ظلم نشات‌گرفته از تفکر حاج‌قاسم

ایستادگی ملت‌ها مقابل ظلم نشات‌گرفته از تفکر حاج‌قاسم

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: حاج‌قاسم تفکر ایستادگی در برابر ظالمان را به دنیا انتقال داد و در واقع این پیام انقلاب است که توسط حاج قاسم به دنیا صادر شد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در امتداد مکتب امام و رهبری است و وقتی تمام اتفاقات و خصلت‌های شهید سلیمانی نگاه می‌شود، می‌بینیم که برای حفظ امنیت چگونه جانفشانی کردند و امنیت منطقه مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

وی افزود: شهید سلیمانی در هر کاری که ورود پیدا می‌کرد به موفقیت می‌رسید و این امر به واسطه تقوای الهی بود چرا که ارتباط خاصی با خدا داشت و همین مهم‌ترین مولفه و رمز موفقیت و پیروزی ایشان شده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه تفکر شهید سلیمانی توحیدی بود، تصریح کرد: این امر سبب شده بود تا کارهای ایشان هم توحیدی باشد چرا که با تقوا کارها را انجام می‌داد و علاوه بر این نیز ایثار و ولایت‌مداری هم در دستور کار داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی بیان کرد: شهید سلیمانی، عالم را محضر خدا می‌دانست و همین سبب شد تا همه اعمالش و افکارش خالصانه باشد و در این امر خود را فدای دیگران می‌کرد و در این راستا هرچه امام جامعه می‌گفت را اجرا می‌کرد و همه تلاش خود را به کار گرفت تا آن را به ظهور برساند.

وی عنوان کرد: زمانی که رهبری در مورد سوریه صحبت فرمودند، شهید سلیمانی تلاش خود را آغاز کرد که گوش به فرمان بودن رهبری نشات گرفته از این بود که غرق در توحید شده است لذا نفس توحیدی و فکر و عمل توحیدی گستره ندارد و به اندازه کل عالم است و این اخلاص توحیدی حاج قاسم منحصر به کشور ما نیست بلکه هر کسی آشنا با این تفکر باشد و حرفش را متوجه شود در آن منطقه نیز این تفکر رقم می‌خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: حاج قاسم کاری کرد که تفکر ایستادگی در برابر ظالمان را به همه دنیا انتقال داد از همین رو می‌بینیم که در فلسطین، لبنان، غزه، یمن، عراق و سوریه هر کسی این پیام را شنید چون پیام توحید خدا و انقلاب بود، اقدام کرد و در واقع این پیام انقلاب است که توسط حاج قاسم به دنیا صادر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: اگر امروز همه مردم یَد واحد شده و در برابر زورگویان ایستاده‌اند به خاطر مکتب و تفکر شهید سلیمانی است که انتقال دهنده این تفکر، حاج قاسم بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از