حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی

تاریخ‌سازی تیم ۲ نفره زنان قایقران

تاریخ‌سازی تیم ۲ نفره زنان قایقران

تیم دو نفره روئینگ زنان ایران با کسب سومین سهمیه قایقرانی کشورمان در بازی‌های المپیک پاریس تاریخ‌سازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در سومین و آخرین روز از رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در چونگجوی کره جنوبی تیم دو نفره زنان کشورمان متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی موفق شدند یک سهمیه تاریخی را برای ایران به دست بیاورند.

تیم دونفره قایقرانی روئینگ زنان ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال A رویینگ دونفره سبک‌وزن ضمن کسب مدال نقره قهرمانی آسیا، دومین سهمیه این رشته و سومین سهمیه قایقرانی کشورمان را کسب کردند.

در این ماده نمایندگان سنگاپور، فیلیپین، ازبکستان، ژاپن، ایران و ویتنام به رقابت پرداختند. در این ماده دو قایق نخست صاحب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس شدند.

کسب این سهمیه دو نفره تاریخی به‌عنوان یک رشته تیمی برای ایران بسیار با ارزش است.

پیش‌ازاین صبح امروز، فاطمه مجلل در ماده تک نفره روئینگ اولین سهمیه قایقرانی را برای کشورمان به دست آورد. در دیگر رقابت‌های قایقرانی در بخش آب‌های آرام که در هم‌زمان در کشور ژاپن در جریان است نبی رضایی در ماده کانوی تک نفره هزار متر مردان سهمیه المپیک را برای کشورمان به دست آورد.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس در چونگجو کره جنوبی با کسب دو سهمیه برای ایران به پایان رسید.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از