حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان:

خروش مردم، حماسه بزرگ ۹دی را رقم زد

خروش مردم، حماسه بزرگ ۹دی را رقم زد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان گفت: خروش مردم حماسه بزرگ ۹ دی را رقم زد و با حضور خود در صحنه، آتش فتنه را خاموش کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ️حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: یکی از روزهای تاریخی و مهم انقلاب اسلامی ایران حماسه ۹ دی است که باید این روز گرامی داشته شود.

وی افزود: دشمنان در سال ۸۸ یک فتنه بسیار پیچیده را طراحی کرده بودند که هدف آنها تخریب ارکان نظام اسلامی بود و برای اینکه به هدفشان برسند، خسارت‌های زیادی وارد کردند اما نقش حکیمانه رهبری در هدایت و روشنگری مردم  و همچنین حضور موثر مردم در حماسه ۹ دی سبب شد تا این فتنه خاموش شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همیشه با فرامین و رهنمودهای خود سبب شده تا مردم در مسیر درست قرار بگیرند و نقش رهبری در خنثی شدن دسیسه دشمنان بسیار مهم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی با اشاره به خروش ملت در ۹ دی و رقم‌زدن حماسه‌ای بزرگ، گفت: در ۹ دی شاهد دست عنایت خداوند بودیم که مردم با حضور در این روز بار دیگر دفاع از ارزش‌های ملی و دینی را نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت حماسه ۹ دی بسیار حائز اهمیت است که فردا این مراسم در همه شهرهای استان برگزار خواهد شد و هرچه حضور مردم در این مراسم پررنگ‌تر باشد، یاس دشمنان را به همراه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از