حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
ائمه جمعه لرستان مطرح کردند:

خوشحالی جهان اسلام از عملیات «وعده صادق»

خوشحالی جهان اسلام از عملیات «وعده صادق»

ائمه جمعه لرستان گفتند: سپاه با عملیات وعده صادق، افتخار آفریدند و با حمله به این غده سرطانی، دل ملت‌های جهان اسلام را شاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: سال‌ها پیش کشوری به نام رژیم صهیونیستی وجود نداشت و با حمایت انگلیس و آمریکا در سرزمین فلسطین این سرزمین را غصب کردند و تعداد زیادی از مردم را به قتل رساندند، امروز آمریکا حق مردم فلسطین را ضایع می‌کند و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند لذا در هر جای دنیا ظلمی رخ داده، دست آمریکا در آنجا دیده می‌شود.

وی افزود: سپاه با عملیات وعده صادق، افتخار آفریدند و با حمله به این غده سرطانی، دل ملت‌های جهان اسلام را شاد کرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: ناتوانی رژیم صهیونیستی و غرب در این عملیات بسیار مشهود بود، همه آن‌ها به کمک رژیم صهیونیستی آمده بودند ولی موفق نشدند و ایران از کمترین توان موشکی خود استفاده کرد و پیروز شد.

شمسی‌‍‌‌فر گفت: به لطف خدا موشک‌ها به این اهداف مورد نظر اصابت کرد و خسارت‌های سنگینی را به دشمن وارد کرد و عظمت قدرت شلیک لحظه‌ای را ایران در این عملیات به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، نواختن سیلی بر رژیم کودک‌کش وحشی از اهداف مهم این عملیات بود و امروز جمهوری اسلامی ایران به هر اقدام دشمن، پاسخ می‌دهد و شورای امنیت بداند که ایران اجازه نمی‌دهد تا شورای امنیت حق او را ضایع کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد یادآور شد: برای نخستین‌بار ایران از داخل کشور، با قدرت این رژیم را مورد هدف قرار داد و از دشمن انتقام گرفت و پیام این عملیات این بود که از این پس در هر گوشه‌ای از عالم اگر منافع ایران توسط هر کشوری مورد هدف قرار گیرد، جمهوری اسلامی از داخل خاک خود سیلی سختی به آن‌ها خواهد زد.

 شسمی‌فر ادامه داد: امروز دشمن سردرگُم شده و دست به دامان فضای مجازی شده است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه گفت: سپاه شجره طیبه‌ای است که برکات زیادی برای کشور داشته و نیروهای این نهاد از ایمان، شجاعت و قدرت نظامی برخوردار هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس است که قدرت خدا این بود که طوفان شن، هلیکوپترهای آنان را سرنگون کرد.

 

مسئولان مشکلات نساجی را بررسی کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار داشت: چند شب گذشته حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، پاسخی سخت به اقدامات اخیر این رژیم غاصب بود که این عملیات سبب شادی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان شد.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی روز به روز در دنیا منفورتر شده و پس از حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، نفرت مردم دنیا از این رژیم بیشتر شد و در واقع دشمن با این اقدامات، نابودی خود را تسریع بخشید.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: در عملیات وعده صادق، ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی حمله کرد و با زدن این مراکز با موشک‌ها و پهپاد، قدرت و اقتدار خود را نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: ایران با نهایت شجاعت، این عملیات را انجام داد و اعلام کرد که هر کشوری با دشمن در این اقدامات و جنایت‌ها همراه شود، به شدت تنبیه می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز همه دنیا به خوبی متوجه شد که ایران بسیار قوی و مقتدر است و این ایستادگی در برابر دشمن، استکبار را رسوا کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: همیشه شاهد امداد غیبی خداوند در جبهه حق هستیم که در حمله آمریکا به طبس، آن‌ها گرفتار طوفان شن شدند و توطئه دشمن در این راستا با شکست همراه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اجرای طرح حجاب و عفاف، یادآورشد: در این طرح نیروی انتظامی رسالت سنگینی برعهده دارد و برای اینکه حجاب و عفاف در جامعه رعایت شود باید همه همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید ورزشکار ابراهیم هادی، افزود: پنج هزار نفر از شهدای ما، ورزشکار بودند که باید همه ورزشکاران از این شهدا الگو بگیرند و در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب حرکت کنند.

امام جمعه بروجرد رسیدگی به مشکلات کارخانه نساجی را ضروری برشمرد و ادامه داد: مدیران نساجی، کارگران را باید حمایت کنند، متأسفانه سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه برای آن‌ها پرداخت نشده لذا کارگران این کارخانه با مشکلاتی همراه هستند که باید مسئولان استانی و کشوری این موضوع را بررسی نمایند.

 

 عملیات مقتدرانه وعده صادق، دنیا را متحیر کرد

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: شیطان دوست ندارد انسان از گناهان دوری کند و به سمت مسیر الهی برود و قاب توبه دارای شرایط و اقسامی است که می‌تواند آثار گناه را شست‌وشو دهد.

وی با اشاره به اینکه توبه چهار ستون و پایه دارد، عنوان کرد: توبه واقعی این است که انسان قلباً و با اعضا و جوارح تصمیم بگیرد عمل معصیت را انجام ندهد و به گناه برنگردد و آن را ترک کند.

امام‌ جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اقتدار نظامی ایران، تصریح کرد: یکی از ابزارهای فشار بر دشمن، مسئله امکانات نظامی می‌باشد که امروز با هنر جوانان ایرانی به وجود آمده است؛ دشمنان می‌خواهند این متوقف شود، منطق عقلایی به ما می‌گوید که بایستی این راه ادامه یابد، سپاه مظهر اقتدار میدانی است، اگر در میدان قوی نباشیم در مسائل سیاسی و مذاکرات قوی نخواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت ابعاد و عظمت وعده صادق، خاطرنشان کرد: این عملیات به تعبیر غربی‌ها، بزرگ‌ترین عملیات پهپادی تاریخ است که با ۱۷۰ فروند پهپاد به رژیم صهیونیستی حمله شد.

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: بنا بر اعلام نظر ارتش رژیم صهیونیستی، ایران در عملیات شبانه خود، فقط در کمتر از نیم ساعت از ۱۲۰ موشک بالستیک استفاده کرد و در این راستا توانمندی نظامی ایران در مقایسه با قدرت‌های نظامی همچون چین بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: نمایش قدرت بازدارندگی قوی ایران، ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران، قدرت بالای آتش لحظه‌ای ایران با مقایسه قدرت آتش ذرات‌خانه ابرقدرت‌ها، هشدار به ابرقدرت‌های جهانی، نفوذپذیری گنبد آهنین و به کار افتادن سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی و... از ابعاد مهم عملیات وعده صادق به شمار می‌رود.

 وی با اشاره به عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ایران با اطمینان کامل با درایت مقام معظم رهبری، درس عبرتی به استکبار جهانی داد و این عملیات موجب خوشحالی محور مقاومت شد.

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه عملیات مقتدرانه وعده صادق دنیا را متحیر کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی الهی است و این خون شهدای عزیز بود که جوشید و ملت ایران را سربلند کرد، بایستی بدانیم که زمین به‌زودی از قوم جنایتکار رژیم صهیونیستی پاک خواهد شد.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: از تلاش‌های نیروهای مسلح و اطلاعاتی و امنیتی به جهت تأمین امنیت تقدیر و تشکر می‌کنم، امروز به جهان ثابت شد که رژیم صهیونیستی یک قدرت پوشالی و ضعیف است و در این راستا ایران فقط یک سیلی و عملیات تنبیهی را انجام داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از