حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
امام جمعه بروجرد:

دانش‌آموزان در گام‌ دوم انقلاب نقش مهمی دارند

دانش‌آموزان در گام‌ دوم انقلاب نقش مهمی دارند

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور نسل جوان در راهپیمایی 13 آبان، گفت: دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب نقش مهمی بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان اظهارداشت: امروز شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی بودیم که با این حضور خود، مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.

وی افزود: مهم‌ترین پیام راهپیمایی امروز به دوستان ما در غزه و سایر نقاط جهان این است که ما پشتیبان رزمندگان فلسطین هستیم و جبهه مقاومت پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: اما پیام این حضور به دشمنان این است که از جمعیت انبوه حضور امروز مردم در این راهپیمایی بترسند، از این اراده قوی بترسند و استکبار جهانی از شکست‌هایی که خورده است، عبرت بگیرد.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: امروز شاهد ظلم ظالمان رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل در غزه هستیم اما بدانند که در این موضوع هم قطعاً شکست می‌خورند و ملت فلسطین با ایستادگی و مقاومت خود، پیروز خواهند شد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآور ایستادگی و از جان گذشتگی دانش‌آموزانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در چنین روزی جان خود را فدا کردند و امروز همه دانش‌آموزان با حضور پرشور خود اعلام کردند که راه شهدا را در گام دوم انقلاب ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی نامیده شده و این روحیه در همه نقاط دنیا و کشورهای مختلف گسترش یافته و این حضور پرشور و گسترش روحیه استکبارستیزی سبب نابودی نظام سلطه می‌شود.

وی گفت: امروز ملت ایران بار دیگر با حضور خود، صحنه‌ای از پشتیبانی از نظام و ولایت و انقلاب را به رخ دنیا کشیدند و ثابت کردند هر سال که می‌گذرد خشم و نفرت علیه رژیم جنایتکار اسرائیل و آمریکا بیشتر می‌شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از