حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

دشمنان از الگوی بانوان مسلمان هراس دارند

دشمنان از الگوی بانوان مسلمان هراس دارند

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: دشمنان از الگوی بانوان مسلمان هراس دارند چرا که بانوان در طول این سال‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: دشمنان طی این سال‌ها در راستای کمرنگ کردن اعتقادات و دورکردن جوانان از مبانی دینی تلاش‌های زیادی را انجام دادند و در این مدت برای ضربه، دست به توطئه، فتنه، جنگ تحمیلی و ترکیبی زدند تا به اهداف خود برسند.

وی افزود: سال گذشته دشمنان به دنبال بهانه‌ای بودند تا بتوانند اهداف خود را اجرایی کنند از همین رو به بهانه دفاع از حقوق زنان، جنگ ترکیبی را علیه کشور شروع کردند که در این راستا آمریکا و رژیم صهیونیستی با همه توان اغتشاشگران را حمایت کردند و با صرف هزینه‌های کلان حدود چند ماه این اغتشاشات طول کشید.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به نقش جوانان در خنثی کردن توطئه‌ها، تصریح کرد: جوانان همیشه در برهه‌های زمان برای خنثی کردن توطئه‌ها نقش مهمی داشتند به‌طوری که در اغتشاشات سال گذشته جوانان زیادی برای دفاع از امنیت تا پای جان ایستادند و نقش خود را به خوبی ایفا کردند تا جایی که تعداد زیادی از جوانان در مسیر دفاع از امنیت جان خود را تقدیم کردند.

سپهوند بیان کرد: دشمنان تلاش داشتند تا جوانان را از نظر تفکرات منحرف کنند و در این راستا شبکه‌های معاند همه تلاش خود را به کار گرفتند اما جوانان این سرزمین با تاسی از جوان کربلا و با استفاده از آموزه‌های مکتب امام‌خمینی(ره) شاهد بودیم که چگونه نقش‌آفرینی کردند.

وی با اشاره به امداد الهی، گفت: قدرت بصیرتی جوانان در جنگ ترکیبی سال گذشته بسیار مشهود بود که به صحنه آمدند و دست رد بر سینه استکبار زدند.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با اشاره به اینکه دشمنان از نقش بانوان هراسان هستند، خاطرنشان کرد: غرب به شدت از الگوی زن مسلمان می‌ترسد چرا که بانوان در تربیت نسل آینده نقش بسیار مهمی دارند همانطور که بانوان این سرزمین در دوران دفاع مقدس نقش ممتاز و خاصی را ایفا کردند، بانوان مسلمان امروز هم می‌توانند نقش خود را در تربیت فرزندان و تحکیم خانواده داشته باشند.

وی گفت: بانوان در پیروزی و تثبیت انقلاب نقش بسیار مهمی داشتند از همین رو دشمن، کانون خانواده و اعتقادات را هدف قرار داده است ولی بانوان در جنگ ترکیبی سال گذشته با حضور در اجتماعات نشان دادند که اجازه نمی‌دهند توطئه‌های دشمن اجرا شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از