حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده رهبری در بوسنی و هرزگوین:

دشمن با تبلیغات‌ دروغ به‌دنبال ایجاد اختلاف است

دشمن با تبلیغات‌ دروغ به‌دنبال ایجاد اختلاف است

نماینده رهبری در بوسنی و هرزگوین گفت: دشمن با تبلیغات دروغ به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه است ولی مکر دشمنان به خودشان برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر عیدی‌بیرانوند در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: دشمن‌شناسی از نگاه قرآن یک اصل ثابت و غیرقابل تغییر است و کسانی که با اساس دین مخالف هستند نابود می‌شوند.

وی افزود: مبارزه برای توحید، ارزش‌ها و امنیت اجتماعی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که در قرآن بیش از ۵۰ مورد مسائل دشمنان را بیان کرده که تعبیر قرآن این است که باید دشمن را شناخت تا بتوان با آن مبارزه کرد.

نماینده رهبری در بوسنی و هرزگوین تصریح کرد: دشمنان برای پیشبرد اهداف خود مکر می‌کنند ولی دست خدا با جبهه حق است و مکر آن‌ها به خودشان بازمی‌گردد که همیشه شاهد این مورد بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیدی‌بیرانوند عنوان کرد: شگردهایی که دشمنان دارند، قرآن همه را ذکر می‌کند و با مراجعه به قرآن می‌توان این موارد را مشاهده کرد چرا که قرآن در همه ابعاد و بخش‌های مختلف برنامه دارد و راهکاری را ارائه می‌دهد.

وی یادآورشد: خواسته‌ها و تمامیت‌خواهی دشمنان تمامی ندارد و به هیچ حد و مرزی قانع نمی‌شوند اما بدانید به عنوان یک وعده‌الهی که ستمکران از بین می‌روند اما یک شرط دارد و اینکه باید با خدا بود و برنامه‌های دین و عقلانی و معرفتی را همراهی کرد.

نماینده رهبری در بوسنی و هرزگوین اختلاف و تفرقه را یکی از توطئه‌های دشمن برشمرد و گفت: یکی از مواردی را که دشمنان در برنامه دارند، ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی است به طوری که ابتدا یک گروه را تقویت و گروه دیگر را تضعیف می‌کنند و همین اقدام را به عنوان یک برنامه در دستور کار خود قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیدی‌بیرانوند افزود: دشمنان به عنوان جنگ نیابتی سعی دارند تا همه را از سر راه خود بردارند و هدفشان این است که نقاط قوت را نادیده بگیرند و نقاط ضعف را برجسته کنند و این شگرد دشمن است.

وی توسل به دروغ را از برنامه‌های دشمن دانست و عنوان کرد: دشمنان حتی نمی‌توانند اهداف خود را پیاده کنند و در برابر جبهه حق همیشه شکست می‌خورند، دروغ و تبلیغات مسموم یکی از اقداماتی است که دشمن در دستور کار دارد که با وارونه جلوه‌دادن همه چیز تلاش دارند تا به نفع خود اقدام کنند.

نماینده رهبری در بوسنی و هرزگوین اظهار داشت: بهره‌گیری از احساسات قومی و وطنی و تهمت‌زدن یکی دیگر از شگردهای دشمنان است لذا ما باید دشمن شناسی را از قرآن یاد بگیریم و همچنین راهکارهای مبارزه با دشمن را بیاموزیم تا بتوانیم مقتدرتر از همیشه در برابر دشمن بایستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیدی‌بیرانوند خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در راهپیمایی روز قدس به همه دنیا نشان دادند که با اتحاد، از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند و تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه حضور دارند.

انتهای خبر/  

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از