حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

راه شهید سلیمانی‌ها ادامه دارد

راه شهید سلیمانی‌ها ادامه دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: باید اعلام کنیم اگر زاهدی، رحیمی، صداقت و صالحی‌ها رفتند این ملت هستند، ما در میدان هستیم و راه شهید سلیمانی‌ها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی صبح امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت یوم‌الله روز جهانی قدس، اظهار داشت: امروز شما مردم فهیم، آگاه، دشمن‌شناس و زمان‌شناس خرم‌آباد به دو منظور به میدان آمده‌اید، نخست اجرای فرامین و دستورات امامین انقلاب که اعلام بدارید، رهبرا اگر ۴۶ سال از فرمان شما بگذرد همچنان مطیع امر شمائیم و همیشه در میدان هستیم و دوم امروز به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، عزادار هفت نفر از سرداران و افسران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی افزود: باید اعلام کنیم اگر زاهدی، رحیمی، صداقت و صالحی‌ها رفتند این ملت هستند، ما در میدان هستیم و راه شهید سلیمانی‌ها ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: امروز ما به خونخواهی عزیزان شهیدمان که در سوریه به شهادت رسیدند به میدان آمده‌ایم و راه شهید عباس روزبهانی را ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت که خانواده این شهید احساس تنهایی کنند، ما هستیم و وظیفه داریم در میدان بمانیم.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس امروز به وسیله خانواده شهدا و مردم خلق شده است، گفت: امروز برگ زرین دیگری بر ارزش‌های استان لرستان افزوده شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از