حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مشاور شهید سلیمانی در سپاه قدس:

روز قدس به یک پدیده‌جهانی تبدیل شده است

روز قدس به یک پدیده‌جهانی تبدیل شده است

مشاور شهید سلیمانی در سپاه قدس گفت: امروز روز قدس به یک پدیده جهانی تبدیل شده است و به زودی دشمنان نابود خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» سردار احمد کریم‌پور در مراسم راهپیمایی روز قدس در بروجرد، اظهارداشت: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری نمودند که امروز این نامگذاری، به یک پدیده جهانی تبدیل شده است.

وی افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین فلسفه‌های اصلی روز قدس است که روز جهانی قدس و هفته دفاع مقدس با پیروزی انقلاب ظهور کرد و امروز بسیاری از کشورها از این موارد الگوگیری می‌کنند.

مشاور شهید سلیمانی در سپاه قدس با تاکید بر اینکه تحلیل بر مسائل روز جهانی بسیار لازم است، تصریح کرد: تحلیل در این زمینه سبب می‌شود تا به خوبی بتوانیم فکر کنیم و این تحلیل و تفکر در این زمینه سبب می‌شود تا فتنه‌های دشمنان خنثی شود و اطلاعات درست داشتن از مسائل روز جهان می‌تواند راهگشا باشد.

کریم‌پور عنوان کرد: پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی ایران، الهی است و این انقلاب بر مبنای ضرورت هستی به پیروزی رسید و امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای کشورها تبدیل شده است.

وی با اشاره به بیانات امام‌راحل در مورد فلسطین، گفت: امام‌راحل فرمود همانگونه که با مجاهدت و تلاش‌های بسیار زیاد این کشور را از چنگال حکومت پهلوی نجات دادیم، فلسطین هم از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد می‌شود و این مهم قطعاً رخ می‌دهد.

مشاور شهید سلیمانی در سپاه قدس با اشاره به اینکه شهادت افتخار ملت ایران است، یادآورشد: ملت ایران با تاسی از اهل‌بیت(ع) در مسیر دین و اسلام جان خود را تقدیم می‌کنند.

کریم‌پور افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف فراهم کرد که امروز می‌بینیم ایران در عرصه هسته‌ای، بسیار موفق بوده است، همچنین در عرصه نظامی و سایر عرصه‌ها بر قله اقتدار و موفقیت ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به خوبی می‌دانند کوچک‌ترین تحرکی سبب می‌شود تا با خاک یکسان شوند و هرگونه اقدامی از سوی دشمن، با پاسخی سخت همراه خواهد بود.

مشاور شهید سلیمانی در سپاه قدس گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت خوبی برخوردار است و به برکت خون شهدا هر روز بر اقتدار و امنیت افزوده می‌شود.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از