حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

ریشه جنایات رژیم صهیونسیتی با داعش‌ یکی است

ریشه جنایات رژیم صهیونسیتی با داعش‌ یکی است

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه اقدامات و جنایات رژیم صهیونسیتی را با داعش‌ یکی دانست و گفت: جنایات این رژیم جعلی در به خاک و خون کشیدن کودکان و افراد بی‌گناه، ناشی از ترس است.

بهرام بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: وقتی وقایع سال‌های اخیر را مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم که جبهه استکبار که در راس آن آمریکا قرار دارد و نماینده آن یعنی رژیم اشغالگر قدس، برای تغییر نقشه منطقه، تلاش‌های زیادی کردند که در این راستا داعش را به وجود آوردند و یادمان نمی‌رود که وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت که مشروعیت حکومت داعش را از حدود 100 کشور طلب کرده بودند.

وی افزود: آمریکا وقتی داعش را ایجاد کرد، رژیم صهیونیستی پشتیبانی لازم را انجام داد و با همت والای شهید سردار سلیمانی این توطئه خنثی شد، از دیگر کارهایی که توسط آمریکا صورت گرفت، ایجاد فضای امن و خاکریزی برای موجودیت رژیم کودک‌کش اسرائیل بود و تلاش کردند تا نیروهای مقاومت را از فلسطین دور نگه دارند که این توطئه هم نقش بر آب شد.

بیرانوند گفت: همه طراحی‌های آن‌ها برای حفاظت از رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد و این روزها شاهد اجرای نقشه شوم دیگری هستیم که انهدام زیرساختها، ترور مبارزان، کوچ اجباری و ایجاد انسجام در جامعه فرو ریخته صهیونیستی را در نظر دارند.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل از چند وقت پیش در تبلیغات خود اعلام می‌کرد که حمله زمینی به غزه را در نظر دارد و مانورهایی را در این زمینه برگزار نمود اما مجاهدان غزه پس از تحمل سختی‌های زیاد، تصمیم گرفتند که این آمادگی رژیم صهیونیستی را برای حمله به غزه مختل کنند و به همین خاطر از مرزهای آنها عبور کرد و نظم پوشالی ارتش رژیم کودک‌کش را مختل کردند.

بیرانوند عنوان کرد: برنامه بلند‌مدت رژیم صهیونیستی این است که هر چند وقت یکبار غزه را مورد حمله قرار دهد و زیر ساختها را نابود نماید و مبارزان شناسایی شده را ترور نماید اما این‌بار مبارزان جبهه مقاومت با سلاح‌هایی که در اختیار داشتند، برنامه آن‌ها را به هم ریختند و نفوذ جبهه مقاومت تا جایی بود که تعداد زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و تعدادی هم اسیر شدند، معادله حرکت این نبرد را مقاومت ترسیم کرده است و این نبرد، قابل قیاس با جنگ‌های قبل نیست چراکه  فضایی جدید است، پدافندی نیست بلکه آفندی است و در واقع نشان داد که با این اقدام، جبهه مقاومت معادله خود را حاکم کرد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام جبهه مقاومت باعث ایجاد یک خیزش جدید بین ملت‌ها در جهت آزادی فلسطین شد، افزود: این حمایت ملتها، خلاف انتظار رژیم صهیونیستی بود و کسانی که پشتوانه حماس هستند، سطح بالاتری از حضور و حمایت را از خود نشان دادند.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معادله این نبرد را جبهه مقاومت تعیین می‌کند، خاطر نشان کرد: ارتش اسرائیل قادر به حاکم کردن برنامه‌های خود نیست و این نظم پوشالی ارتش رژیم کودک‌کش به هم ریخته است.

بیرانوند ریشه اقدامات و جنایات رژیم صهیونسیتی را با داعش‌ یکی دانست و گفت: جنایات این رژیم جعلی در به خاک و خون کشیدن کودکان و بی‌گناه، ناشی از ترس است و فرمانده جبهه صهیونیستی احمقی است که زوال و سقوط رژیم اسراییل را تسریع می‌کند.

بیرانوند افزود: جبهه استکبار هماهنگ عمل می‌کند و جنگ نظامی در کنار نبرد رسانه‌ای برای تضییع حقوق فلسطینیان شکل گرفته است و مدعیان دروغین حقوق بشر ساکت مانده‌اند و رسانه‌های غربی سعی دارند تا واقعیت‌ها را وارونه نشان دهند اما سنت الهی این است رژیم صهیونیستی به واسطه ایستادگی مومنان و اقدامات احمقانه سران غاصب از بین خواهد رفت.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از