حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

ایران در حفظ امنیت با هیچکس تعارف ندارد

ایران در حفظ امنیت با هیچکس تعارف ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه عملیات صبح صادق بخش کوچکی از توان ایران بود، گفت: ایران نشان داد که در مقابل امنیت خود با هیچکس تعارف ندارد و در مقابل آن‌ها می ایستد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنیان‌های مبارکی توسط امام خمینی(ره) در کشور پایه‌گذاری شد که یکی از این بنیان‌ها که با دست امام راحل رقم زد تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه نگهبانی و حراست از آرمان‌های انقلاب را بر عهده دارد، سپاه از بدو تشکیل در راستای پیشبرد انقلاب در همه ابعاد و صحنه‌ها فعال بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه سپاه پاسداران در مقابل همه خیانت‌ها و توطئه‌ها علیه انقلاب و مردم عزیز ایران ایستادگی کرده است، عنوان کرد: سپاه خودش را فدای انقلاب و مردم کرده، هیچ صحنه و خطری از بدو تاسیس سپاه پاسداران تا به امروز برای کشور و مردم پیش نیامده که سپاه جز اولین‌هایی نباشد که خودش را برای مردم به خطر نینداخته باشد، هر خطری که علیه کشور و مردم و نظام پیش آمده سپاه همیشه سینه سپر کرده و با فدا کردن نیروهای خود و جانفشانی در مقابل آن‌ها ایستاد که کمترین آسیب به مردم برسد. 

وی بیان کرد: اوج جانفشانی سپاه پاسداران جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود ده‌ها هزار شهید پاسدار و بسیجی در دفاع مقدس سند حقانیت و درستی راه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، بعد از جنگ هم سپاه طبق وظیفه‌ای که در قانون اساسی برای آن ترسیم شده وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شد.

درویشی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در امر سازندگی، جاده، نیروگاه، پالایشگاه و فازهای پارس جنوبی در بعد از جنگ در عرصه خدمت به مردم وارد شد، گفت: سپاه در هر جایی که احساس کرد کار بر روی زمین مانده وارد عمل شد و کمک کرد تا خدمت به مردم انجام شود و در حوادث مختلف مثل سیل، زلزله و کرونا سپاه جزء اولین‌ها بود که وارد میدان شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان خاطرنشان کرد: تاریخچه سپاه یک تاریخچه بسیار روشن و صفحات وجودی آن مبارک است امروز هم سپاه برای حفظ کشور و عظمت انقلاب بنیان‌های دفاعی و مقابله با دشمنان را بسیار قوی چیده شده است. 

وی بیان کرد: اگر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما حمله می‌کند سپاه پاسداران با ده‌ها فروند موشک و پهپاد جواب دندان‌شکنی به آن‌ها داده و نشان‌دهنده این است که در هر جایی که نیاز عزت مردم و پیشرفت کشور بوده با برنامه حضور داشته و پیش‌ رفته است که همه این اقدمات در سایه تدبیر ولایت و مقام معظم رهبری است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان اظهار داشت: یکی از افتخارات سپاه پاسداران از اول انقلاب تاکنون این بوده که در مسیر ولایت حرکت کرده و ولایت‌مداری سپاه رکن مهم توفیق سپاه بوده است.

وی افزود: اگر در عرصه اقتدار و زمینه‌های نظامی می‌بیند که سپاه خوار چشم دشمنان بوده به‌خاطر توجه سپاه به امنیت مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان عنوان کرد: در زمینه فرهنگی، علمی و خدمات‌رسانی سپاه متوقف بر این نبوده که یک جنگ و نزاع یا خیانتی علیه کشور بشود هر جا فرصت کرده امنیت دفاعی و موشکی کشور را تقویت و هم خدمت‌رسانی به مردم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه به‌عنوان یک نیروی فعال و پای کار انقلاب در میدان حضور دارد، بیان کرد: محور انقلابی و انقلابی‌گری شاخص سپاه پاسداران است چون سپاه متصل به ولایت است می‌تواند معیارهای دقیقی را ارائه بدهد.

درویشی با اشاره به مردمی بودن سپاه پاسداران، گفت: سپاه پیوندی ناگسستنی با آحاد مردم دارد و خدمت‌گذار قشر محروم جامعه بوده و با تشکیل بسیج، حوزه و پایگاه‌های مقاومت و انجام اقدامات عمرانی در اقصا نقاط مناطق محروم همواره کوشیده به قشر نیازمند مستضعف جامعه خدمت‌رسانی کند که از جمله برگ زرینی از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: سپاه در دفاع از آرمان‌های انقلاب هیچ زمانی کوتاه نیامده و این نیرو همواره در خط مبارزه با ضدانقلاب در عرصه‌های نظامی و جنگ نرم بوده و در مقابل توطئه‌ها به دنبال تضعیف خط فکری امام و انقلاب بودند ایستادگی و روشنگری کرد که برگ صفحه دیگری از کارنامه درخشان سپاه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران به یک درخت تنومند، با تجربه، دارای ارکانی قوی و نیروهایی مومن، استوار و مصمم به پیش روندگی راه شهدایی است که این انقلاب را با خون خودشان آبیاری کرده و به ثمر رساندند.

وی افزود: عملیات صبح صادق یک بخش کوچکی برای نشان دادن عظمت و بزرگی سپاه برای دفاع از مردم و ایستادگی در مقابل دشمنان بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان یادآورشد: برنامه‌ای که سال‌های سال دشمنان برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند این بود که هیچکسی نمی‌تواند به خاک اسرائیل حمله کند و هیچکس قدرت و توانایی برای مقابله با ما را ندارد، ایران بعد از حمله به کنسولگری خود در سوریه اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و در مقابل قدرت‌های هسته‌ای ایستاد و توانایی مقابله با آن‌ها را دارد. 

درویشی با بیان اینکه ایران نشان داد که در مقابل امنیت خود با هیچ قدرتی تعارف ندارد و محکم در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد، گفت: عظمت و بزرگی سپاه پاسداران بیش از این است فقط خواستند تنبیهی علیه آن‌ها انجام دهند که دست به چنین کاری نزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از