حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی و تابیدن نور امید

طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی و تابیدن نور امید

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نوشت: طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی سبب شده تا نور امید بر دل‌های مظلومان تابیده و غبار محرومیت کنار برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، بسیج سازمان رزمی است که در عین انعطاف، متناسب با شرایط و ماموریت‌ها بر اصول خود محکم ایستاده است.

بسیج مرکز تجمیع اراده‌های انسان‌هایی است که درست می‌اندیشند و در قبال حوادث پیرامونی اعمال موضع می‌کنند.

در بیان مبارکی گفته شده که در آخر‌الزمان زمین گنج‌های خود را آشکار می‌کند. بسیج یکی از این گنج‌های پرارزش است که همه آحاد جامعه از خیرات آن بهره‌مند شده و خواهند شد‌.

بسیج مختص یک گروه و دسته خاص نیست بلکه بسیج متعلق به همه است و بسیج نقطه اثر آحاد جامعه است که برای ساخت آینده‌ای بهتر، جامعه‌ای عدالت‌محور و دیندار تلاش می‌کند.

بسیج ماموریت خود را حل مشکلاتی می‌داند که برای جامعه پیش می‌آید، حال ممکن است این مشکل نظامی باشد، امنیتی باشد و یا بلایای طبیعی‌ و بسیج علاوه بر ماموریت‌های گفته شده، منفعل نیست، فقط منتظر نمی‌ماند تا فعلی رخ بدهد بعد وارد عمل شود.

بسیج فرمول دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و مستضعفان عالم است و نور امیدی است که بر دل‌ها تابیده و انگیزه‌ها را تشدید می‌کند. بسیج محل تربیت نیروهایی است که بی‌ادعا وارد معرکه‌ها شده و در سایه ولی‌خدا، کشور را از طوفان حوادث عبور می‌دهند.

امام‌راحل فرمود: بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.

بسیج آنقدر موفق عمل کرده که الگوی آن در جهان اثرگذار بوده و تشکیل بسیج به فرمان امام‌راحل و سپس هدایت‌های مقام معظم رهبری سبب شده تا شاهد بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها باشیم به گونه‌ای که امروز ملت‌های آزادی‌خواه با تاسی از بسیج در برابر زورگویان عالم ایستاده‌اند.

از طرفی خدمت‌رسانی بسیج در عرصه‌های مختلف سبب شده تا نورامید در بسیاری از مناطق محروم  گسترش یابد و با محرومیت‌زدایی بتوانند لبخند رضایت را بر لبان مردمان این مناطق بنشانند.

انتهای خبر/

نویسنده: بهرام بیرانوند، نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از