حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/18 شمسی | 2024/10/09 میلادی
مادرم به یاد صحنه کربلا گریه کنید
فرازی از وصیت‌نامه شهید «حمید بهرامی»؛

مادرم به یاد صحنه کربلا گریه کنید

شهید «حمید بهرامی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: مادرم امیدوارم که اگر در مراسم سوگواری من اشک از چشمانت سرازیر شد به یاد صحنه کربلا بیفتی و به یاد تشنه لبان کربلا گریه کنید و اشک بریزید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید حمید بهرامی یکم فروردین ۱۳۵۱ در شهرستان پلدختر به دنیا آمد. پدر او علی کرم و مادرش شیرین نام داشت. تا سوم ابتدایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم خرداد ۱۳۶۵ در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در بهشت رضای شهرستان خرم آباد واقع است.

 

وصیت‌نامه شهید:

و کسانی که در راه خدا کشته شدند هیچوقت نپندارید مرده‌اند بلکه زنده‌اند و پیش خدا روزی می‌خورند.

وصیت‌نامه خود را با سلام و درود فراوان به حضور آقا امام زمان و نایب برحقش امام خمینی آغاز می‌کنم.

وصیتم به مادر عزیزم این است که مادرم بعد از شهادتم گریه نکنید بلکه خوشحال باشید و از اینکه یکی از فرزندانت را به‌خاطر خدا و اسلام و قرآن فدا کردی خوشحال باش و از اینکه تو هم مادر شهید شده‌ای خوشحال باش. از اینکه فردا در صحرای محشر خانواده ما هم جزو خانواده شهدا است و اینکه فردای قیامت نزد امام حسین سربلند خواهی بود و پیش ائمه اطهار خجالت زده نباشیم.

ان‌شاءالله که از پیروان واقعی قرآن و پیامبران عزیز هستیم و پیش سادات ان‌شاءالله سرمان را بلند کنیم. مادرم امیدوارم که اگر در مراسم سوگواری من اشک از چشمانت سرازیر شد به یاد صحنه کربلا بیفتی و به یاد تشنه لبان کربلا گریه کنید و اشک بریزید.

مادرم مبادا خدای نکرده روزی از امام امت خمینی بت‌شکن زمان دست بکشی و همیشه پشتیبان امام و اسلام باش و برادران و خواهرانم را وادار کن که ان‌شاءالله دست از نماز و واجبات دیگر نکشند و همیشه از پیروان واقعی امام خمینی باشند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از