حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مشارکت در انتخابات امنیت‌آور و اقتدارآفرین است

مشارکت در انتخابات امنیت‌آور و اقتدارآفرین است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مشارکت گسترده در انتخابات امنیت‌آور و اقتدارآفرین است و سبب اقتدار بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان خرم‌آباد با اشاره به انتخابات، اظهار داشت: مشارکت در انتخابات امنیت‌آور و اقتدارآفرین است و همچنین این حضور سپری برای دفاع از کشور در برابر  بدخواهان است، بدخواهانی که ۱۷ هزار  نفر از فرزندان این کشور را به شهادت رساندند و امروز همین دشمنان تلاش دارند تا صحنه انتخابات کمرنگ شود.

وی افزود: هر جا دشمن آنجا را مورد هدف قرار داد، باید از آنجا دفاع کرد و مشارکت در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند و از همین رو فرد آینده از ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت و عدالت استفاده می‌کند و وظایف خود را انجام خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است و در واقع اصلاح امور مسلمین است که ملت ایران با موفقیت این وظیفه را در روز هشتیم تیرماه انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: ملت ما نشان داده صبور،  شکیبا و الگو برای کشورهای دنیا است و دیگران از این کشور الگو می‌گیرند و در مسیری حرکت می‌کند که قله‌های پیشرفت را فتح می‌کند.

شاهرخی با اشاره به عید قربان افزود: عید قربان روز موفقیت و پیروزی حضرت ابراهیم(ع) است که خدا در سن پیری حضرت اسماعیل(ع) و اسحاق(ع) را به ایشان هدیه داده بود ولی مأمور شد فرزند خود را ذبح کند و در این آزمون درخشید لذا عمر همراه با آزمون است و باید در مسیر زندگی با سختی‌ها مبارزه کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: عید غدیر را در پیش داریم و باید این روزها را گرامی بداریم که همه پای‌کار هستند تا مراسم به‌یادماندنی را برگزار نمائیم.

وی اظهار داشت: چهارشنبه این هفته سالگرد روحانی پارسا و مبارز، حاج سید شکرالله طاهری است، استادی که حق معلمی بر گردن ما دارد و به همین مناسبت در سالن ارشاد مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از