حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

پیروزی انقلاب، زمینه‌ساز پیشرفت کشور شد

پیروزی انقلاب، زمینه‌ساز پیشرفت کشور شد

امام جمعه بروجرد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز پیشرفت و تحول در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد، اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز پیشرفت و تحول در کشور بود به‌طوری که امروز ایران در عرصه موشکی و فناوری فضایی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.

وی افزود: طی این سال‌ها علیرغم تحریم‌ها، توطئه و جنگ تحمیلی دشمن، اما ملت ایران محکم و استوار برای پیشرفت‌ها ایستاده و همچنان برای ادامه پیشرفت در صحنه حضور دارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، تصریح کرد: حدود چهار ماه از جنگ علیه غزه می‌گذرد و تاکنون شمار زیادی از مردم مظلوم این منطقه به شهادت رسیدند اما محکم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده‌اند.

حسینی عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت با همه توان در برابر دشمن در غزه ایستاده و تا عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از منطقه همچنان به حملات خود به پایگاه‌های دشمن ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به ایام دهه‌فجر بیان کرد: دهه‌فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است که هر روز از دهه‌فجر مملو از خاطراتی است که باید به خوبی بیان شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اقدامات جهادی در قرارگاه رفع موانع تولید بروجرد، ادامه داد: برای حل مشکلات واحدهای تولیدی قرارگاهی تشکیل شد که تاکنون مشکل ۴۶ واحد تولیدی برطرف شده است و برای جویندگان کار و کسانی که تمایل به فعالیت دارند، فرصت شغلی فراهم شده است.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه مدیرانی که در تراز انقلاب نیستند باید کنار بروند، گفت: رئیس‌جمهور با روحیه جهادی مشغول به خدمت بوده و لازم است مدیرانی مانند رئیس‌جمهور مشغول به کار شوند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از