حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نایب‌رئیس کمیسیون شوراهای مجلس:

کالاهای صهیونیستی تحریم شود

کالاهای صهیونیستی تحریم شود

نایب‌رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: تحریم و عدم استفاده از کالاهای صهیونیستی باید در دستور کار مسلمانان قرار گیرد.

به گزارش سفیرافلاک، محمدحسن آصفری ضمن تأکید بر لزوم وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی اظهارداشت: امروز متأسفانه جبهه کفر در حمایت از رژیم صهیونیستی اتحاد و یکپارچگی دارند اما جبهه مقابل که مسلمانان هستند به‌جای اتحاد و انسجام شاهد سر دادن شعار هستیم.

وی افزود: اگر مسلمانان به‌جای سر دادن شعار در حمایت از ملت فلسطین اتحاد و انسجام داشته باشند و اقدامات عملی در حمایت از ملت فلسطین در دستور کارشان باشد ما شاهد این‌گونه رفتارهای ضد حقوق بشری توسط صهیونیست‌ها علیه مردم غزه نیستیم.

نایب‌رئیس کمیسیون شوراهای مجلس عنوان کرد: صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها از عدم اتحاد و انسجام بین کشورهای مسلمان سوءاستفاده می‌کنند و جنایات خود علیه ملت فلسطین را روزبه‌روز بیشتر می‌کنند.

آصفری خاطرنشان کرد: کشورهای غیرمسلمان هیچ‌کدام حاضر نشدند جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کنند و حتی بعضاً اجازه برگزاری راهپیمایی علیه صهیونیست‌ها را در کشور خود نمی‌دهند، اما در مقابل کشورهای اسلامی اقدام بازدارنده چندانی علیه صهیونیست‌ها انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که توسط کشورهای اسلامی باید علیه رژیم صهیونیستی انجام شود تعطیلی همه سفارت‌خانه‌های این رژیم در کشورهای مسلمان و همچنین کشورهایی است که اکثریت جمعیت آن‌ها مسلمان است ولو اینکه حکومت آن اسلامی نباشد.

نایب‌رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: تحریم و عدم استفاده مسلمانان از کالاهای صهیونیستی باید در دستور کار قرار گیرد همچنین دولت‌های مسلمان و آزادیخواه باید برای بستن راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای خبر/

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از