حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/21 شمسی | 2024/05/10 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

رفع مشکلات مناطق محروم لرستان توسط جهادگران

رفع مشکلات مناطق محروم لرستان توسط جهادگران

استاندار لرستان گفت: بخشی از مشکلات مناطق کم‌برخوردار توسط جهادگران و گروه‌های جهادی برطرف می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ابوطالب شفقت عصر امروز در جلسه‌ای که در سپاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا مشکلات استان را با تلاش و روحیه جهادی برطرف کنیم.

وی افزود: از جمله غفلت‌هایی که صورت گرفته، استفاده نکردن از ظرفیت‌ها و مشارکت مردم است و هرجا موفق بودیم به خاطر حضور مردم در میدان بوده است لذا مردم ایران جلوتر از مسئولان در صحنه بوده‌اند و سپاه نهاد مقدسی است و به نحوی سازمان‌دهی شده که در راستای مشارکت مردم تلاش دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: امروز حضور مردم، رژیم صهیونیستی را به استیضاح کشانده است و این روال نابودی دشمن به خاطر حضور ملت‌ها در صحنه است لذا همیشه حضور و پشتیبانی مردم، مولفه مهم پیروزی بوده است.

شفقت یادآورشد: باید نقاط قوت خود را بشناسیم و اگر بتوانیم حکمرانی مردم‌پایه را سازماندهی و جهت‌دهی کنیم و براین اساس عمل کنیم، قدرت درونی ما مضاعف می‌شود و سپاه این ساختار را دارد و باید با محوریت مردم اقداماتی کرد تا این مشکلات برطرف گردد.

وی با اشاره به نقش مساجد در حل مشکلات گفت: بدون مسجدمحوری نمی‌توانیم اقدامی کنیم و مزیت ما اسلامی بودن ماست و باید نگاه و اعتقاد دینی را پیوست کنیم که اصل اساسی انقلاب اسلامی است و زمینه را برای ظهور آماده کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: حرکت درست ما بر این است که بتوانیم نیت را الهی کنیم و با مردم زندگی کنیم تا به موفقیت برسیم و امام راحل، مردم را با تفکر خود همراه کرد و این موضوع مهمی است چون امام راحل به خدا تکیه کرده بود که توانست به پیروزی برسید.

شفقت اظهار داشت: مشکلات کلیدی مناطق کم برخوردار ابتدا باید دسته‌بندی شوند و آن بخش از مشکلات که توسط گروه‌های جهادی قابل حل است، به آن‌ها واگذار شود و کار عمرانی توسط جهادگران ارزان‌تر، سرعت بالا و کیفیت بالایی دارد که این سه مؤلفه مهم هر پروژه است و باید به این تفکر مدیریتی تکیه کرد.

وی بیان کرد: باید بتوانیم وضعیت را به خوبی تحلیل کرد که با وحدت می‌توان بسیاری از مشکلات را شناسایی و راهکار ارائه داد و اگر همه یک هدف داشته باشند، می‌توان در جهت محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات گام‌های بلندی برداشت.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از نظر فرهنگی آموزش و پرورش را دریابیم و هم معلمان و هم دانش‌آموزان و بعد دانشجویان را که به هدف برسیم که اولویت اول ما فرهنگ دینی است و واحد بسیج که در صحنه نگه‌دارنده اقشار مختلف بسیج است، در این زمینه نقش مهمی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از