حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

مشکلات واحدهای راکد احصاء می‌شود

مشکلات واحدهای راکد احصاء می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در راستای فعال کردن ظرفیت‌های تولید، مشکلات واحدهای راکد شهرک‌های صنعتی استان احصاء می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان فرزاد محمدی اظهار داشت: احیاء واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه‌کاره از اولویت‌های مهم در بخش اقتصاد استان است، همچنین احیاء واحدهای راکد و نیمه‌فعال کشور از تاکیدات رئیس‌جمهور شهید بود و ایشان به صورت مستمر و مداوم وضعیت واحدهای نیمه فعال موجود در استان‌ها را رصد می‌کردند.

وی افزود: استان لرستان پر از ظرفیت و با قابلیت‌های مختلفی از جمله نیروی انسانی، توان علمی و مدیریتی است که در این راستا سرمایه‌گذارانی هستند که در استان و خارج استان سرمایه‌گذاری کردند و کارهای صنعتی را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان به صورت کارشناسی شده مشکلات واحدهای راکد و غیرفعال استان را احصاء کرده و به صورت نوبه‌ای جهت احیاء این واحدها، مسائل آن‌ها را در این کارگروه و دیگر کارگروه‌های استانی و کشوری مطرح نموده و تا نتیجه نهایی این کار ادامه دارد.

محمدی عنوان کرد: طرح‌های نیمه تمام راکد یکی از موضوعاتی است که در سال جاری برای آن برنامه‌ریزی و آن را دنبال می‌کنیم که یا خود سرمایه‌گذار را کمک و ترغیب به اتمام طرح کند و یا سرمایه‌گذار جدیدی برای آن بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه در بین واحدهای تعطیل و راکد استان، اشتغال‌زایی بسیار زیادی از دست رفته است، گفت: سرمایه‌های میلیاردی راکد و بلوکه شده که می‌توان از آن‌ها در توسعه تولید، اشتغال‌زایی و تولید ثروت در استان استفاده کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از