حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

همایش رفع موانع تولید در بروجرد برگزار می‌شود

همایش رفع موانع تولید در بروجرد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: همایش رفع موانع و حمایت از تولید ۱۷ بهمن در کانون بسیج بروجرد برگزار می‌شود.

احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، از برگزاری همایش رفع موانع و حمایت از تولید در بروجرد خبرداد و اظهارداشت: این همایش با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی روز ۱۷ بهمن در کانون بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش جمعی از کارخانه‌داران بروجرد که مورد حمایت قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید قرار گرفته‌اند، حضور دارند و به عنوان یک مُدل موفق، مطرح می‌‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر تولید و رفع موانع تولید تاکید بسیار زیادی دارند به‌طوری که در شعار سال نیز به تولید اشاره نمودند که نشان از اهمیت این موضوع دارد، از همین رو یک کار ابتکاری با هماهنگی امام جمعه، فرماندار و سپاه بروجرد به نام قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید تشکیل شد که توانسته برکات خوبی برای شهرستان داشته باشد.

حسنوند عنوان کرد: این همایش در دو بخش برگزار می‌شود، یکی اینکه بخشی از همایش شامل سخنرانی مسئولان بوده که در کانون بسیج اجرا می‌شود و بخش دوم هم نمایشگاهی از محصولات کارخانجات بروجرد است که در مصلی نمازجمعه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی یادآورشد: این نمایشگاه از ۱۸ بهمن به مدت ۱۰ روز در مصلی نمازجمعه بروجرد برپا بوده و کارخانجات بروجرد، محصولات خود را با تخفیف در اختیار مردم قرار می‌دهند که این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ شب آماده بازدید عموم مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: امیدواریم این قدمی که توسط قرارگاه رفع موانع و حمایت از تولید صورت گرفته، بتواند موجب رونق هرچه بیشتر کارخانجات بروجرد باشد و تاکنون این قرارگاه توانسته مشکلات جمع قابل توجهی از کارخانجات را حل نماید تا جایی که برخی از کارخانجات از حالت تعطیل خارج شده و احیا شده‌اند.

حسنوند گفت: در همین راستا برخی از سرمایه‌گذاران و نخبگان هم که علاقمند به مشارکت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی بودند، با کمک قرارگاه در این زمینه حضور داشته و با سرمایه‌گذاری با روش نوینی که طراحی کردند، در حوزه تولید و اقتصاد گام‌هایی برداشته‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از