حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/07 شمسی | 2024/08/28 میلادی
استاندار لرستان خبر داد:

اشتغال مستقیم ۴ هزار نفر در لرستان

اشتغال مستقیم ۴ هزار نفر در لرستان

استاندار لرستان گفت: واحد‌های صنعتی بسیار زیادی تا سه ماه آینده در ‌لرستان افتتاح می‌شوند که قریب به ۴ هزار نفر اشتغال مستقیم دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و یادبود شهدای خدمت که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی است که در کمتر از دو ماه با اداره نظام نقشی آفریدند که همچنان به عنوان یک الگوی مدیریت اسلامی است و شهید رئیسی که در طول سه سال گذشته مسیر شکل‌گیری دولت اسلامی را راه‌اندازی کرد.

وی افزود: این ایام فرصتی برای تبیین کارکرد و برنامه‌هاست یعنی اینکه بتوانیم خود ارزیابی کنیم و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که دولت‌ها خدمات خود را برای مردم بیان کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: بعد از شهادت شهید رئیسی رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ‌خللی در کار نظام پیش نمی‌آید و نیامد چون این ملت و خادمان ملت پیروان رهبری هستند، شرط اصلی کارگزار نظام اعتقاد جامع و کامل به مبانی دینی و اسلامی است و‌ تغییرات دولت هیچ تأثیری در روند ما نباید بگذارد.

وی بیان کرد: چون نظام مبتنی بر ولایت است خللی در اداره این نظام پیش نیامد، امنیت داخلی برقرار است و در این مدت در کمک به جبهه مقاومت قوی‌تر عمل کردیم که نشان‌دهنده استحکام درونی نظام است.

شفقت عنوان کرد: بر پایه نظام افرادی که این روحیه ولایت‌پذیری را دارند باید تا لحظه آخر خدمت کنند و در این زمینه مطیع دستور شکل‌گیری هر مدل مدیریت هستیم.

استاندار لرستان به برخی از پروژه‌های بلاتکلیف مانده و فعال شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: واحد‌های صنعتی بسیار زیادی تا سه ماه آینده در استان افتتاح خواهند شد که قریب ۴ هزار نفر اشتغال مستقیم دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از