حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/28 شمسی | 2024/10/19 میلادی
اعزام ۲۶ هزار دانش‌آموز به راهیان‌نور و پیشرفت
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان مطرح کرد:

اعزام ۲۶ هزار دانش‌آموز به راهیان‌نور و پیشرفت

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: امسال ۲۶ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام می‌شوند.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته‌ بسیج دانش‌آموزی باتوجه به شرایطی که وجود دارد، از اول آبان آغاز و تا ۱۳ آبان برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.


وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی امسال، برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در قالب اردوی راهیان‌نور است که در آبان امسال ۵ هزار دانش‌آموز دختر لرستانی به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.


مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با بیان اینکه امسال ۲۶ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام می‌شوند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و ۱۵ هزار دانش‌آموز هم به اردوی راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد که بخشی از اردوی راهیان پیشرفت، بازدید از صنایع و مکان‌های استان است.


حقیقی بیان کرد: دانش‌آموزان لرستانی در اردوی راهیان‌نور با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شده و در اردوی راهیان پیشرفت هم از مکان‌هایی که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را نشان می‌دهد، بازدید می‌کنند.


وی یادآور شد: بخشی از برنامه‌های امسال هفته بسیج دانش‌آموزی در قالب حمایت از کودکان غزه و لبنان است که در این راستا پویش‌های مختلفی برگزار می‌گردد، همچنین تجمع نسل سلیمانی در سطح مدارس، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، اعزام روایان جهاد تبیین به مدارس و پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه‌هایی است که  به همین مناسبت اجرا می‌شود.


مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب نقش مهمی در افکار نسل جوان دارد، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا ذهن و فکر جوانان را از باورها و اعتقادات دینی و مذهبی و هر آنچه که سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است، دور نمایند از همین رو لازم است که دستاوردهای انقلاب به خوبی بازگو شوند تا نسل جوان بتوانند به خوبی از انقلاب و دستاوردهای آن محافظت نمایند.


انتهای‌ خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از