حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیر اندیشکده راهبردی سعدا:

ایران به قدرت بزرگ‌ جهانی تبدیل شده است

ایران به قدرت بزرگ‌ جهانی تبدیل شده است

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا گفت: امروز ایران به قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده و به پیشرفت‌های بزرگی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سید محمدحسین راجی شامگاه یکشنبه همزمان با گرامیداشت هفته بصیرت و مقاومت در جمع نمازگزاران بروجردی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) اظهارداشت: دشمنان همواره به دنبال ناامید کردن مردم هستند چرا که می‌دانند ملت ایران با امید به آینده می‌توانند به قله برسند از همین رو تلاش می‌کنند تا با ایجاد یاس و ناامیدی بتوانند اهداف خود را پیاده کنند.

وی افزود: در طول تاريخ همیشه شاهد نصرت الهی در جبهه حق بوده‌ایم و این مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس و همچنین در سایر عرصه‌ها به خوبی نمایان است.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بدون اتکا به هیچ قدرتی توانست برای پیشبرد اهداف نظام گام بردارد و با استقلال در این مسیر همه تلاش خود را به کار گرفت از همین رو نظام سلطه برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب، دسیسه‌های زیادی را طراحی کردند که در ابتدا صدام را مجهز کردند تا با حمله نظامی بتوانند به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی عنوان کرد: کشورهای زیادی صدام را در جنگ تحمیلی همراهی کردند اما رهبری امام‌راحل، حضور مردم، شجاعت رزمندگان و دست الهی سبب شد تا دشمن با شکست همراه شود.

وی با اشاره به ترور شخصیت‌ها و مردم توسط ضدانقلاب گفت: دشمن بر این تصور بود که با ترور شخصیت‌ها می‌تواند به اهداف خود برسد و بالغ بر ۱۷ هزار نفر از عزیزان ما را ترور کردند اما به هدفشان نرسیدند لذا دشمن در این سال‌ها از ترور، تحریم، جنگ سخت، جنگ نرم استفاده کرد ولی نتوانست به هدفش برسد.

نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله با بیان اینکه دشمنان در سخت‌ترین شرایط افول هستند، بیان کرد: امروز شاهدیم که دشمنان دوران ضعیف بودن خود را می‌بینند و زوال و نابودی آنها تسریع یافته است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه پیشرفت را فراهم کرد، یادآور شد: با قیاس امکانات و شرایط در سال ۱۳۰۰ نسبت ۱۴۰۰ به خوبی می‌توان پیشرفت ایران را در عرصه‌های مختلف مشاهده کرد به‌طوری که در دوران پهلوی جنایات‌های زیادی از سوی آنها صورت گرفت و انسان‌های بی‌گناه زیادی کشته شدند، این در حالی بود که بسیاری از اقدامات کشور با دستورات انگلیس و نظام سلطه صورت می‌گرفت.

وی یادآور شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ملت ایران و هر ملتی که خواهان استقلال باشد، است و امروز می‌بینیم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی چه جنایت‌های هولناکی را در غزه انجام می‌دهد ولی در نهایت پیروزی از آن جبهه حق است و تعدادی از بزرگترین دشمنان ما نابود شدند و مابقی هم در حال نابودی و محو شدن از روی زمین هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی با تاکید بر اینکه ایران به قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است، گفت: در طول این سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، کشور در همه بخش‌ها به موفقیت‌های بزرگی دست یافته که دستاوردهای این سال‌ها نقطه امیدی در تاریخ انقلاب است که مشاهده می‌کنیم امکانات به سمت دورترین نقاط کشور رفته و در عرصه علمی، پزشکی، فرهنگی، ورزشی و سایر عرصه‌ها بر قله موفقیت ایستاده است.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا افزود: باتوجه به پیشرفت‌های کشور، دشمن تلاش دارد تا این دستاوردها را در ذهن مردم کمرنگ نشان دهد و با استفاده از ابزار  رسانه و تبلیغات دروغ می‌خواهد این دستاوردها را بیان نکند اما باید در راستای بیان دستاوردها همه تلاش را به کار گرفت، این در حالیست که امروز جوانان این سرزمین با استفاده از دانش، تلاش می‌کنند تا در راستای ساخت اقلام و مواد اولیه کالاهایی که تحریم شده‌اند گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: همه باید گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشیم تا بتوانیم در مسیر انقلاب حرکت کنیم  و ریل‌گذاری انقلاب، رسالت اصلی ولایت‌فقیه بوده و تلاش می‌کنیم تا به قله برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی با اشاره به نقش سردار شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: آمریکا با استفاده از داعش سعی داشت تا با حمله به عراق و سوریه، اهداف خود را پیاده کند و در این راه هزینه‌های هنگفتی صرف کرد اما رشادت مدافعان حرم و شهید سلیمانی همه نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از