حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

چشم دنیا به انتخابات ایران است

چشم دنیا به انتخابات ایران است

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: انتخابات در ابعاد امنیتی، اجتماعی و سیاسی اهمیت بالایی دارد و در سطح بین‌المللی چشم دنیا به انتخابات کشورها به ویژه انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

حمیدرضا صفریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، در رابطه با انتخابات، اظهار داشت: انتخابات در ابعاد امنیتی، اجتماعی و سیاسی اهمیت بالایی دارد و در سطح بین‌المللی چشم دنیا به انتخابات کشورها به ویژه انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند عدم شرکت در انتخابات باعث حل مشکلات می‌شود که این تفکر اشتباهی است ما باید با وجود مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در صحنه انتخابات حضور پرشور و پررنگ داشته باشیم تا نمایندگان با پشتوانه قوی وارد مجلس شوند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی مردم در انتخابات شرکت می‌کردند، تصریح کرد: دشمن در راستای تضعیف جمهوی اسلامی قدم برمی‌دارد و سعی می‌کند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد اما جمهوریت لقب حکومت ماست، وقتی مردم پای کار باشند و با تمام فراز و نشیب‌ها به جمهوری اسلامی و انتخابات اهمیت دهند دشمن مجبور به عقب‌نشینی می‌شود.

صفریان بیان کرد: اولویت ما بعد از حضور حداکثری انتخاب افراد اصلح و صالحی است که دنبال منافع خود نباشند و به عنوان نماینده مردم در مجلس شرکت کنند، اگر افراد لایق، متخصص، متعهد و متدین به مجلس راه پیدا کنند در زمینه‌‌های مختلف پیشرفت می‌کنیم.

وی با اشاره به دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات، عنوان کرد: افق نگاه رهبر معظم انقلاب افق مثبتی است و در انتخابات به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تأکید کردند، مشارکت یعنی شرکت آحاد مردم در انتخابات فارغ از اینکه به چه کسی رأی دهند و رقابت سالم باعث رغبت و نشاط مردم برای شرکت در انتخابات می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: امنیت یکی از مؤلفه‌های مهم انتخابات در هر کشوری است همچنین دستگاه‌های اجرایی متولی برگزاری انتخابات باید در زمینه سلامت انتخابات تلاش کنند و نامزدهای انتخاباتی سلامت را مد نظر قرار دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از